No, toho pána znám. Vcelku má pravdu, jen mně doopravdy zajímá, jak se nynější majitelé dostali k tomu majetku a pozemkům, které dřív měl ve správě Svazarm (byly státní). Píšu schválně ve správě, protože stejně tak se záhadně zprivatizovala obě sportovní letiště v Brně, a jiné plochy i v jiných městech. Ty jsou na rozdíl od GP na katastru města.
Jinak s tím pořádáním světových podniků: Když se ten "spolek" zakládal, měl dotace ještě v rukou "president" AČR Ječmínek. Po úspěšně ututlaném průšvihu s mrtvými dušemi zmizel a Šťovíček vesele rozdává prachy cíleně dál jako Pelta. Je to podobný případ, jako lyžování v Liberci, kterýžto průšvih ještě ani není uzavřený.
U nás jde v podstatě o neschopnost konšelů, kteří jsou tak rozhádaní (podobně jako v jiných městech), že jim nějaký veřejný zájem zcela uniká. Jestliže naši předkové dokázali tu GP založit jako světový podnik (vedle Nürnburgrigu), dělali to pro renomé města podobně jako je třeba Velká pardubická. Dnes to města dělat bez peněz nemohou a konšelé se přou o zbytek ohlodaných kostí. a zakládají "spolky".Stejně dopadnou jiné věhlasné podniky, pokud se nenajde v zákuisí někdo, kdo "to dokáže domluvit" v Praze i v zahraničí.
Karlovy Vary se měly přesunout do Prahy už v roce 1994, zachránil je jedině Bartoška svým vlivem a konexemi a kdoví, na jak dlouho. Takže zanikne ještě mnoho tradičních podniků, protože se ve světě změnily podmínky pro jejich pořádání. Moto GP bude v Rakousku a k nám se možná vrátí, až se postaví nová dráha v Praze podobně jako se pro mistrovství postavila Sazka Aréna.
Totiž sotva nějaké jiné město má 14 miliard po ruce jako třeba na tu arénu. Bohužel je to všechno o penězích a ty jsou v centru, kde je jedno, jestli jsou státní nebo městské nebo soukromé. Na podobném plácku jako je ten na Vyšehradě se domluví potichu a potmě všechno, jako třeba ten ostudný lyžařský podnik v Liberci, konšelé z jiných měst jsou pak jen za kašpárky, můžou zakládat spolky do sytosti.