Odpouštím ti tvou neinformovanost, resp. informovanost z Prahy. Tak třeba nové nádraží má vzniknout na pozemcích, které jako mnoho jiných ve městě samozřejmě patří státu, je to pět hektarů opuštěného a zarostlého kolejiště bývalého rosického uhelného nákladového nádraží, kterému se teď eufemisticky říká Dolní nádraží, ačkoliv tam žádné nádraží není. Dokonce tam v tom bordelu (podívej se na mapu) p. Patrik našel náletové dřeviny a vzácné živočichy a stavbu podáním k soudu zastavil.
Anebo pokud se dobře placení pánové Firbas a Patrik rozhodli, že se do Vídně bude jezdit přes Bratislavu, tak to jednak neřekli Slovákům a ani Rakušákům, kteří mezitím postavili dálnici až na naše hranice, tak jako Poláci.
Ale kdo si v Praze myslí, že severojižní dopravní směr do Polska nepovede podle tzv. Hitlerovy dálnice, ale přes Prahu, je cvok, každý dopravce mu řekne že směr je Vídeń, Brno, Svitavy, Hradec, Náchod, Gdansk. Mýto za delší objížďky nikdo platit nebude.
A tak je to se vším. I o té Ostravě, Plzni nebo Budějovicích se rozhoduje v Praze, zeptej se. Například v Plzni postavila Praha tu estakádu, kterou jste nechtěli a dokonce možná ani nepotřebovali.
Řešením pro nás jedině je, že se Praha od Moravy konečně odtrhne a bude pokoj s penězma. Dokonce už i to nové nádraží je v Evropě tak asi zapotřebí, že ho nabídli dostavět Němci a Rakušáci, chtěli dodělat i těch zbylých 20 km té dálnice do Brna, ale Praha to odmítla. Odmítne všechno, tunel do Jeseníka, mosty přes řeku Moravu atd.
Lidi na Moravě by si to postavili sami, kdyby jim ovšem Praha nevysávala všechny penéze. Ta si postavila městský tunel za 43 miliard, za to je z poloviny skoro jeden jaderný blok.