No to je jasné! Vždyť to není zabezpečeno dodnes.
Zabezpečeno to jen tak nebude. Železnice jsou podfinancovány, navzdory ohromným investicím , které již pohltily. Třebas takové železniční neštěstí jaké vyvolala srážka Pendolina s kamionem. Na hlavních koridorech byl měly být jen mimoúrovňové přejezdy. Jenže kdo je má postavit ? Filip prosazuje 5 týdnů dovolené. Kdyby žil před 70 lety tak by měl heslo: Republice více práce, to je naše agitace ! Jenže dnes jsme v kapitalismu. Heslo dneška je socialisticky pracovat a kapitalisticky žít !
Teď si odporujete-ohromné investice,nerovná se podfinancování.Jen jsou
ty ohromné investice chybně nasměrovány a využity.(Neúčinné
protihlukové stěny,rozmanité zbytečné stavby,zábradlí ap.)
V našem pojetí tržního hospodářství se vámi zmíněným heslem řídí
akorát tak neschopní manažeři.
Schopné manažery do funkcí dodá CSSD. Až bude mít takové volební preference jaké má ANO. Ti manažeři pak zařídí modernizaci sitě CSSD. Se slovenskými Cikány a ukrajinskými dělníky. Z jejich daní pak bude moci Maláčová vyplácet sociální dávky potřebným.
Ale no tak.
Manažerova politická orientace je zcela lhostejná-záleží na jeho
odborných schopnostech.Velí ale ministr,který udává směr,určuje
priority.
Ale jen pro informaci-za celou polistopadovou éru byli ministry dopravy jenom
dva za ČSSD-v letech 200-2002 pánové Peltrám a Schling.(Za oposmlouvy.)
https://cs.wikipedia.org/wiki/Seznam_ministr%C5%AF_dopravy_%C4%8Cesk%C3%A9_republiky