Rozcestník >> Politika >> Diskuze k aktuálním zprávám

Informace

Název: Diskuze k aktuálním zprávám
Kategorie: Politika
Založil: Potua
Správci: Potua , Honza-Vichr
Založeno: 31.03.2020 21:23
Typ: Dočasné
Stav: Veřejné
Zobrazeno: 5405679x
Příspěvků:
148953

Předmět diskuze: Diskuze k aktuálním zprávám - Vlastní názor na aktuální téma, možno i s vložením odkazu na související článek.Samozřejmě bez osobních útoků,vulgarit a komolení jmen i nicků.
Máte nastaveno: řazení od: nejnovějších v stromovém zobrazení

Zobrazení reakcí na příspěvek #77316

Zobrazit vše


| Předmět: RE: RE: Kokot
02.09.22 21:28:44 | #77316
Reakce na příspěvek #77291

Kdo myslíš, že tvoje argumenty v Čechách bere vážně? Jestli to nevíš, tak Pražáci jezdí do Jizerek a Krkonoš rychlostní silnicí Praha-Ml.Boleslav-Turnov-Liberec. Dálnice z Hradce Kr. do Polska zajistí druhý dálniční vstup k severním sousedům. Z Brna máte do Polska dálniční cestu přes Ostravu. Výstavba dálnic V ČR je festival neschopnosti. Za bolševiků začali pozdě, po sametu neuvěřitelně výstavbu zpomalovali. Na dostavbu dálnice v délce cca 3km u HK (rovina) potřebovali cca 20 let. A to vše díky neuvěřitelně hloupým zákonům. Jak vidno, není tomu konec...


 #77291 

| Předmět: RE: RE: RE: Kokot
02.09.22 22:46:23 | #77327 (1)

Kašlu na to, jestli to v Praze někdo bere vážně. Do Polska se od nás jezdí na Náchod, tedy Btno-Svitavy-Hradec a bude sem tak jzdit dál až z Instanbulu nebo z Terstu. Dáílnici, která severojižně chybí stavěl už Hitler a to těleso je hotové ze 160 km už od války. Těch 20 km dálnice do Vídně taky nikoho nezajímá. Vzniká tu evropský dopravní špunt, do Prahy vede deset dálnic, na Moravu a Slovensko-Maďarsko a dál jenom jedna, kterou postavili ještě komunisti.


 #77316 

| Předmět: RE: RE: RE: RE: Kokot
03.09.22 11:55:39 | #77337 (2)

Já nekašlu na nic, předpokládám, že další výstavba dálnic a rychlostních silnic probíhá dle toho, jaká je hustota dopravy v daných lokalitách a směrech. Pokud máš číselné podklady, budou tvé argumenty respektovány. Jinak jde jen o čílení místního patriota. Takových je ovšem pochopitelně plná republika.
Pozn. Dost dobře nechápu, proč by měly jezdit kamióny z Terstu přes Víďeň na Brno a odtud přes Svitavy do Náchoda a Polska.


 #77327 

| Předmět: RE: RE: RE: RE: RE: Kokot
03.09.22 12:55:00 | #77342 (3)

To by ses měl zeptat těch kamioňáků, kterých tam projede deset tisíc denně. Zkus statistiku Svitav. A nebuď trapnej s tím čílením místního patriota. Pokud je někde zaprděná vesnice, tak viděno z Evropy je to právě uprostřed Čech.


 #77337 

| Předmět: RE: RE: RE: RE: RE: RE: Kokot
03.09.22 20:05:28 | #77433 (4)

Opravdu musíš v tom nesmyslném argumentování pokračovat? Dálniční trasa Brno-Vratislav přes Ostravu je dlouhá 404 km a trvá 4 hod. Trasa Brno-H.Králové-Vratislav měří 346km a trvá teoretických 5 hodin. To říká vše...
O zaprděných vesnicích se odmítám bavit.


 #77342 

| Předmět: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: Kokot
03.09.22 21:08:41 | #77491 (5)

Nebudu se o tom dál bavit, pokud se nechceš zeptat u dopravců. Není ani železniční spojení sever-jih na přijatelné úrovni a představa, že veškerá doprava na sever půjde přes Prahu je roztomilá. Celkem to Pražákům přeju, už jednou si dálnici nechali ukončit na Štrossmajeráku. End of session.


 #77433 

| Předmět: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: Kokot
04.09.22 02:13:23 | #77611 (6)

Jen plácáš další ptákoviny. Na co bych se těch dopravců měl ptát? O tom, kde se bude kdy stavět rozhoduje hustota dopravy, praktická průjezdnost. Nikoli (i opodstatněné) fňukání dopravců.
Pokud v Brně postupujete jak si ty představuješ, pak se nedivím, že deset let se dohadujete o nádražt a nemáte stadióny.


 #77491