https://www.mix24.cz/odkud-bere-lidl-maso-cesi-neveri-vlastnim-ocim/
**Lidé jsou na pozoru
V této situaci spustil Lidl zajímavou reklamní kampaň v podobě “Chutné,
čerstvé, české”. Ta je velmi důrazná a soustředí se přesně na ty
hodnoty, které zákazníci oceňují. Je však potřeba si uvědomit, že je to
jenom kampaň a realita může být přeci jen trochu odlišná.
Přestože se obchodní řetězec snaží působit dojmem, že odebírá veškeré maso z české produkce, není tomu tak. “Reálně už jsem tam párkrát nakoupila maso z Polska nebo dokonce Ukrajiny, ale všimla jsem si toho až doma,” říká pro server Mix24.cz paní Anežka z Havířova. “Teď už si dávám velký pozor na to, co kupuji.“
Lidl spolupracuje s řadou tuzemských dodavatelů. Zejména jde o Vodňanskou drůbež, Drůbežářský závod Klatovy nebo třeba Xaverov. Podobně jako ostatní řetězce je ovšem kdykoliv ochoten sáhnout i po zahraničním zboží, pokud je to pro něj výhodné.**