https://www.mix24.cz/odkud-bere-lidl-maso-cesi-neveri-vlastnim-ocim/
**Lidé jsou na pozoru
V této situaci spustil Lidl zajímavou reklamní kampaň v podobě “Chutné,
čerstvé, české”. Ta je velmi důrazná a soustředí se přesně na ty
hodnoty, které zákazníci oceňují. Je však potřeba si uvědomit, že je to
jenom kampaň a realita může být přeci jen trochu odlišná.
Přestože se obchodní řetězec snaží působit dojmem, že odebírá
veškeré maso z české produkce, není tomu tak. “Reálně už jsem tam
párkrát nakoupila maso z Polska nebo dokonce Ukrajiny, ale všimla jsem si
toho až doma,” říká pro server Mix24.cz paní Anežka z Havířova.
“Teď už si dávám velký pozor na to, co kupuji.“
Lidl spolupracuje s řadou tuzemských dodavatelů. Zejména jde o
Vodňanskou drůbež, Drůbežářský závod Klatovy nebo třeba Xaverov.
Podobně jako ostatní řetězce je ovšem kdykoliv ochoten sáhnout i po
zahraničním zboží, pokud je to pro něj výhodné.**