Chatujme.cz za celý tým Vám přeje šťastné a veselé prožití vánočních svátků

Rozcestník >> Společnost a komunity >> Amerika, američané, americké zvyky

Informace

Název: Amerika, američané, americké zvyky
Kategorie: Společnost a komunity
Založil: -
Správci: freekarol
Založeno: 21.11.2020 19:40
Typ: Dočasné
Stav: Veřejné
Zobrazeno: 7290787x
Příspěvků:
172681

Předmět diskuze: Amerika, američané, americké zvyky - *VULGÁRNÍ NADÁVKY & VULGÁRNÍ URÁŽKY směřující na zdejší diskutéry, nejsou povolené. *KDO MÁ BAN: https://bit.ly/3LQP8jE *PRAVIDLA KONSTRUKTIVNÍ DISKUSE: https://1url.cz/o1qOC
Tato diskuze může obsahovat odkazy nebo příspěvky, které mohou obsahovat vulgarismy.
Máte nastaveno: řazení od: nejnovějších v stromovém zobrazení

Zobrazení reakcí na příspěvek #146120

Zobrazit vše


| Předmět:
10.03.24 19:10:28 | #146120

Otázka pro technogeeky: Proč mají radiální motory vždy lichý počet válců?



| Předmět: RE:
10.03.24 22:14:01 | #146134 (1)

kvůli časování zapalování?


 #146120 

| Předmět: RE: RE:
10.03.24 22:16:55 | #146135 (2)

u dvoutaktu to ale nutné není


 #146134 

| Předmět: RE: RE: RE:
11.03.24 01:23:40 | #146148 (3)

Radialni motory jsou ctyrtaktni, procez lichy pocet valcu je nutny k tomu any pri kazdej obratce palil aspon jeden valec. Kdyby mel motor sudy pocet valcu, tak by to nebylo mozne.


 #146135 

| Předmět: RE: RE: RE: RE:
11.03.24 01:31:49 | #146150 (4)

to jsi napsal blbe,nebo blbe pochopil .... problem je vacka a tezce se to vysvetluje...on by u 4 taktu a 4 valcich vcelku logicky palil jeden valec pri jedny otace


 #146148 

| Předmět: RE: RE: RE: RE:
11.03.24 01:33:56 | #146151 (4)

mimochodem a vis proc tyhle motory museli mit dekompresory a nebylo mozny je nastartovat bez predchoziho protoceni bez komprese? *727*


 #146148 

| Předmět: RE: RE: RE: RE:
11.03.24 01:38:06 | #146152 (4)

u radoveho motoru mas vacku sprevodovamou vuci klikovce 1:2 u radialnyho to je ale problem.(i kdyz resitelnej) takze jednoduse receno problem je casovani(vacka) Ale bud jsi jistej ze radialny 4 -6-8 i vicevalce skutecne existovali


 #146148 

| Předmět: RE: RE: RE: RE:
11.03.24 01:42:02 | #146153 (4)

zrovna dnes jsem osazoval a zabrusoval 24 venilu *27179* neni to sice motor radialny ale normalni V8 presto naprosto chapu ze tahle technika konci a bude nahrazena motorem elektrickym... cim dal tim min lidi je schopno dat kupy tyhle podivnosti *9367*


 #146148 

| Předmět: RE: RE: RE: RE: RE:
11.03.24 02:27:03 | #146156 (5)

Mluvime o radialnich motorech, ne radovych.


 #146153 

| Předmět: RE: RE: RE: RE: RE: RE:
11.03.24 02:28:17 | #146157 (6)

vzdit jo,to jem medzi reci *727*


 #146156 

| Předmět: RE: RE: RE: RE: RE: RE:
11.03.24 02:32:02 | #146158 (6)

jinak V8 je motor je vidlicový ,ne řadový *1038* ,kazdopadne snazim se napsat ze i obycejnym motorum rozumi dnes cim dal min lidi...pokud jde o motory radialny je to jeste horsi *727*


 #146156 

| Předmět: RE: RE: RE: RE: RE: RE:
11.03.24 02:38:09 | #146159 (6)

ale muzu te ujistit ze pokud zacnes neco o pocitacich a programovani...tak budu soupat nohama a drzet hubu,jsem totiz PC negramotnej *9367* Pokud bude debata o motorech,pripadne o rybach...dovolim se zapojit do debaty


 #146156 

| Předmět: RE: RE: RE: RE:
11.03.24 11:42:56 | #146171 (4)

ověřil jsme si, že jsou nebo byly i dvoutaktní


 #146148 

| Předmět: RE:
11.03.24 01:28:46 | #146149 (1)

konecne neco kde jsem doma;-) Nevychází casovani ventilu...nicmene nemas pravdu s tim ,,vzdy,, byli i motory ze sudym poctem valcu(sprevodovana vacka) Krekova hlava si plete casovani ventilu se zapalovanim *27179* zapalovani pochopitelne problem neni *727*


 #146120 

| Předmět: RE: RE:
11.03.24 11:40:55 | #146168 (2)

samozřejmě, u galvestomů se zapaluje když je ventil dole .-)))))))))))))­))))))))))
já to chápu .-))))))))))


 #146149 

| Předmět: RE: RE: RE:
11.03.24 13:13:00 | #146188 (3)

boze ty jsi vazne na tom hure nez jsem cekal...nevim jak ti vysvetlit ze casovani ventilu je uplne neco jine nez tebou zmineny casovani zapalovani...ale ja uz vazne s tebou cas stracet nebudu...nejsi hoden meho casu. *1038*


 #146168 

| Předmět: RE: RE: RE: RE:
11.03.24 13:30:29 | #146199 (4)

Obsah příspěvku byl smazán. Důvod: Vulgární nadávka


 #146188 

| Předmět: RE: RE: RE: RE: RE:
11.03.24 13:44:11 | #146207 (5)

na tebe nemam prasky...jednak netvrdim ze Wostep to chape spravne ,toho jsem neresil a jednak doba zazehu a casovani zapalovani jsou dve naprosto rozdily zalezitosti...snad pochopis kdyz ti reknu tajemsvi ze kuprikladu vznetovej motor nema zapalovani a presto ma dobu zazehu...


 #146199 

| Předmět: RE: RE: RE: RE: RE: RE:
11.03.24 16:22:27 | #146218 (6)

Jasně, napsla totéž co já, ale toho jsi neřešil.
protože jsi blbej jak přelomený tágo .-))))))))

tady vůbec nejde o slovičkaření jiskra / zážeh, tady jde o to, že k uvedenému MUSÍ dojít vždy v přislušné zdvihové výšce ventilu, aby ten motor fungoval, není možné provádět zážeh kdykoli - jde právě o tu synchronizaci zdvihu válce se zážehem - a protože je to právě ten zážeh, který způsobuje funkčnost jakéhokoli motoru, my, co máme vystudované technické školy, a nikoli jen 3. třídu pomocné zvláštní speciálky, samozřejmě píšeme o časování zážehu :-))))))))))))

a protože já nemám čas se dohadovat s volem, tak tu máš
https://cs.wikipedia.org/wiki/Hv%C4%9Bzdicov%C3%BD_motor

"Počet válců závisí na počtu pracovních dob motoru. V drtivé většině případů se používá čtyřdobý cyklus, proto musí být počet válců každé řady lichý, aby vycházelo zapalování. Na animované ukázce v pořadí válců: 1-3-5-2-4-1-."

troubo.


 #146207 

| Předmět: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE:
11.03.24 16:26:36 | #146219 (7)

https://autoride.cz/hvezdicovy-motor-vedel-jsi-o-jaky-typ-motoru-jde

"Počet válců hvězdicového motoru závisí na počtu pracovních cyklů motoru. V drtivé většině se však využívá čtyřtaktní cyklus. U čtyřtaktního hvězdicového motoru musí být počet válců v každé řadě lichý, aby tak vycházelo zapalování, které je například u pětiválcového motoru v pořadí 1-3-5-2-4 a dále se opakuje. U dvoutaktních hvězdicových motorů však může být počet válců v jedné řadě sudý."


 #146218 

| Předmět: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE:
11.03.24 18:01:25 | #146228 (8)

Ani ty tve skopirovany clanky ti moc nepomuzou protoze to je blbost *27179* kdyby jsi chapal princip tak neskopirujes hovadinu kde je psano ze MUSI *9367* muzu te ujistit ze nemusi a ze styrdobe hvezdicove motory se sudym poctem valcu se vyrabeli *6478*


 #146219 

| Předmět: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE:
11.03.24 18:35:46 | #146231 (9)

Vždyť se to na obou lincích snad i píše, minimálně na jednom, dokonce snad v jedné té mé kopii to je :-)))
ty jsi vážně blb.


 #146228 

| Předmět: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE:
11.03.24 18:37:15 | #146232 (9)

A dokonce i já sám to napsal v mé první reakci ještě na beaumpa nebo jak, že minimálně u dvojtaktů sudá počet není problém.

nechceš si jít raději vybírat špínu mezi prsty na nohách? to taky posereš, ale nebude to tolik vadit ....


 #146228 

| Předmět: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE:
11.03.24 17:55:54 | #146226 (7)

Jenze ty jsi psa o casovani zapalovani! *27179* *6478* ty inzenire *9367*


 #146218 

| Předmět: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE:
11.03.24 17:56:29 | #146227 (8)

Psal,je to nahore


 #146226 

| Předmět: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE:
11.03.24 18:38:08 | #146233 (9)

Ano, to zapalování je třeba načasovat tak, aby synchronizovalo se zdvihy válců.

to by vážně pochopilo i malé dítě, ty vole, proč jsi to ty nedokázal?


 #146227 

| Předmět: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE:
11.03.24 18:42:15 | #146234 (8)

PS : ano, slova "aby vycházelo zapalování" je požadavek na časování zážehu, alt. vznětu, tak, aby to korespondovalo s pozicí pístu ve válci.
chápu, že ty nejsi technik, tak jsi to nepochopil. omlouvám tě.


 #146226 

| Předmět: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE:
11.03.24 18:05:41 | #146229 (7)

Vostepa jsem neresil protoze ho mam rad,coz tebe taky ale tebe mam rad jako osynu v prdeli *6877*


 #146218 

| Předmět: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE:
11.03.24 18:35:03 | #146230 (8)

spíš to bude osina, troubo


 #146229 

| Předmět: RE: RE: RE: RE: RE:
11.03.24 13:45:55 | #146208 (5)

casovani ventilu a tebou zmineny casovani zapalovani jsou dva naprosto rozdilny pojmy


 #146199 

| Předmět: RE: RE: RE: RE: RE: RE:
11.03.24 16:34:24 | #146221 (6)

Už jsme pochopil, že se v tom orientuješ jak ryba .... na suchu.
tak ale neházej flintu, hlavně že si myslíš, že jsi v tom dobrej. snad ti to někdo z tvého okolí žere.


 #146208 

| Předmět: RE: RE: RE: RE: RE:
11.03.24 13:47:07 | #146209 (5)

evudentne nechapes zakladny princip 1 valcovyho motoru,jak kurva chces pochopit motor radialny?


 #146199 

| Předmět: RE:
11.03.24 05:38:38 | #146160 (1)

Je to kvůli době zapalování.(zá­žehu). Sudej by neměl rovnoměrnej chod.maj to letecký motory.viděl jsem ale i motor na stejnym(podob­nym)principu,kdy motor měl válce 2.měl dokonce ojnici z jednoho dílu pro 2 válce a v klikovce byla uložená na jednom čepu.měla tvar v a na každym konci byl jeden píst.šlo o Harvey davidson.zvuk zajímavej.jakoby vynechával,ale bylo to právě tím,že to byl vlastně ,,kus leteckýho motoru,,.


 #146120 

| Předmět: RE: RE:
11.03.24 05:39:36 | #146161 (2)

Harley


 #146160 

| Předmět: RE: RE: RE:
11.03.24 13:53:57 | #146211 (3)

 #146161 

| Předmět: RE: RE:
11.03.24 13:18:11 | #146189 (2)

zminujes 2 valec? To je ale jinej pribeh...u motorek se opravdu nekdy pouzivaji casti leteckych motoru ale nejcasteji pouze valce,hlavy a pisty...blok a klika je delana klasicka...i kdyz vzacne je pouzit opravdu celej radialny motor.Co ty dekompresory , ty vis proc se pred startem musi radialny motor protocit s otevřenými dekompresory?;-=)


 #146160 

| Předmět: RE: RE:
11.03.24 20:18:15 | #146240 (2)


To je klikovka a očnice z HD.psal jsem z jednoho dílu.myslel jsem,že je to kovanej jednodíl.není.je ze dvou.princip uložení na jednom čepu stejnej ,,,,,,,,,,,,,dál se nerozepisuju,pro­tože vím,jak by to dopadlo.napíšu jen že vždycky u všech motorů hází svíčka jiskru cca 1mm před horní úvratí,při zavřenejch ventilech a je tam stlačenej vzduch s palivem,.učivo cca sedmý třídy.proměnný časování ventilů nemá s otázkou kuja nic společnýho.byly s tím známý třeba hondy.kujo to myslel tím lichým počtem jinak.já jenom napíšu,že k tomu musí bejt alespoň 5 válců a to z toho důvodu,aby byl motor jako crlek v pracovním režimu.to znamená,že alespoň jeden z pístů jede dolů po zážehu,čili pracuje a celej ten motor tím pádem taky.když máte píst jeden,motor pracuje půl otáčky a jednu a půl jede setrvačnosti.s těma pěti válcema si nejsem jistej,nato nemám hlavu,ale zní to logicky vzhledem ke zbejvajícím čtyrem a pátýmu pracujícímu


 #146160 

| Předmět: RE: RE: RE:
11.03.24 20:33:01 | #146242 (3)

Čili harley nepracuje po celou dobu.jednoválcovej motor(ťen je nejlepší),už vůbec ne.ten letadlovej naopak musí pracovat furt a tím,že má lichej počet válců jsou jeho chod,výkon a točivej moment +další věci lineární a nijak se nevychylujou


 #146240 

| Předmět: RE: RE: RE: RE:
11.03.24 20:37:17 | #146243 (4)

no, nejdou proti sobě ani nemají mrtvé pracovní body


 #146242