Rozcestník >> Společnost a komunity >> Amerika, američané, americké zvyky

Informace

Název: Amerika, američané, americké zvyky
Kategorie: Společnost a komunity
Založil: -
Správci: freekarol
Založeno: 21.11.2020 19:40
Typ: Dočasné
Stav: Veřejné
Zobrazeno: 7454483x
Příspěvků:
174063

Předmět diskuze: Amerika, američané, americké zvyky - *VULGÁRNÍ NADÁVKY & VULGÁRNÍ URÁŽKY směřující na zdejší diskutéry, nejsou povolené. *KDO MÁ BAN: https://bit.ly/3LQP8jE *PRAVIDLA KONSTRUKTIVNÍ DISKUSE: https://1url.cz/o1qOC
Tato diskuze může obsahovat odkazy nebo příspěvky, které mohou obsahovat vulgarismy.
Máte nastaveno: řazení od: nejnovějších v stromovém zobrazení

Zobrazení reakcí na příspěvek #146489

Zobrazit vše


| Předmět: RE: RE: RE: RE:
13.03.24 20:57:58 | #146489
Reakce na příspěvek #146488

Jinak je přeci jasné, že primárně proto, aby bylo startování toho motoru jednodušší, lehčí


 #146488 

| Předmět: RE: RE: RE: RE: RE:
13.03.24 20:59:59 | #146490 (1)
*27179* *27179* *27179* *27179* *27179*

 #146489 

| Předmět: RE: RE: RE: RE: RE: RE:
13.03.24 21:18:21 | #146506 (2)

Já nebyl na letišti už víc jak 50 let a k motoru by mě ani nepustili *231* , ale u "Anduly" se motor dost dlouho protáčel kvůli studenýmu oleji co co při stání stekl do** dolních** válců? Nebo si to už nepamatuju?


 #146490 

| Předmět: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE:
13.03.24 21:22:38 | #146511 (3)

SMEKAM PANE! Ano olej natece do spodnich valcu a vzhledem k tomu ze je nestlacitelnej muze spusobit totalni zniceni motoru *6478*


 #146506 

| Předmět: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE:
13.03.24 21:24:22 | #146513 (4)

A jak tomu natečení do zbylých válců pod ně napomůže dekomprese nad písty ? :-)))))))))))))­)))))))))))))))))


 #146511 

| Předmět: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE:
13.03.24 21:25:18 | #146514 (5)

Dokážu si představit, že to protáčení je proto, aby se ten olej dostal pod všechny válce a mazal .-)))))
ale opravdu netuším, co teda vlastně dekompresuješ - prostor pod písty? .-)))))))))))))))))))


 #146513 

| Předmět: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE:
13.03.24 21:29:18 | #146518 (5)

vis co je dekompresor?Nez se pohneme dale...


 #146513 

| Předmět: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE:
13.03.24 21:31:37 | #146520 (6)

Neřeš, co vím já.
Předlož .pdf, kde bude vysvětleno, proč se provádí dekomprese z důvodu natečení studeného oleje pod všechny písty

stačí, když se pohneš tímhle směrem, víc netřeba.
děkuji


 #146518 

| Předmět: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE:…
13.03.24 21:37:34 | #146523 (7)

googllit umis,najdi jsi nejaky materialy ohledne prevadzkoy udrzby leteckych motoru a studuj smudlo;-) Jinak ja jsem presvedcenej ze ten problem pochopil uz i udrzbar z JZD ty inzenire *6478* Pokud by jsi priznal ze nevis ani co to je dekompresor byl bych ti to nejak jednoduseji vysvetlil...takhle to ale nepujde...


 #146520 

| Předmět: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE:…
13.03.24 21:41:59 | #146525 (8)

NE!!!!
Ty tvrdíš, ty dodej.
Já nebudu hledat nesmysl, kterej sis usmyslel, protože víš úplný hovno. půl roku to budu hledat a až pak mi google zobrazí zprávu : GalvestoneTX je naprostou hloupá, nedovzdělaná mátoha, co nic nevíá.

Ty tvrdíš, ty sázej .pdf.
A nebo už raději mlč, plácale nešťastná, nekoordinovaná


 #146523 

| Předmět: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE:…
13.03.24 22:02:21 | #146536 (8)

Já vím, že to nepůjde, protože tím olejem ses totálně odvařil .-))))))))))))))
Takovou píčovinu nemůže napsat noprmální člověk, že kvůli tomu se dělá dekomprese .-))))

jo, maximálně v tom smyslu, jak jsme psal já, že abys tím motorem mohl snázeji potočit ... a vedlejším významem může být ten olej, aby zatekl pod všechny písty :-)))))


 #146523 

| Předmět: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE:…
13.03.24 22:02:38 | #146537 (8)

Zjevně viděl hvězdicový motor jen na fotce, v lepším případě na konzoli v muzeu. *31750* *231*


1  
 #146523 

| Předmět: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE:…
13.03.24 22:05:25 | #146540 (9)

A to by byl problém v čem?
jaký rozdíl je mezi tím, že ty jsi ho viděl naživo a já ve škole v řezu?


 #146537 

| Předmět: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE:…
13.03.24 22:10:35 | #146543 (10)

Kromě toho, tedy, že já o něm nejspíš budu vědět víc než ty, kterej mu ale točil vrtulkou ......


 #146540 

| Předmět: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE:…
13.03.24 22:19:30 | #146547 (9)

mam obavu ze u nej je jedno jestli videl nebo ne...nepomohlo by to...vidim zde spis absenci elementarnich znalosti fyziky...tam bude pes zakopanej *727*


 #146537 

| Předmět: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE:…
13.03.24 22:21:48 | #146549 (10)

jojo, tak až najdeš to .pdf, jak se dekomprese provádí kvůli tomu, aby olej sám zatekl i pod ty písty, co jsou směrem nahoru, tak ti budu neskonale vděčnej, když mi ho pošleš, ty kašpare hloupá .-))))))))))))))))

neubližte si, klucí, při tom vzájemným lezení si do prdele .--)))))))))))))­))))))) abyste s enezauzlovali *34258* *34258* *47* *47* *4585* *4585* *4585*


 #146547 

| Předmět: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE:…
13.03.24 22:28:03 | #146553 (9)

Vím, že kvůli tomu nevypuštěnému oleji byl někdy z kraje "sedmdesátek" tragický smrťák v Uh.Hradišti. Borec chtěl s rodinou uletět do Rakous. Ráno ukradl v klubu Andulu. spěchal, neprotočil. sice nastartoval a vzlétl, ale kvůli poškození nenabral výšku a rozbil to o Buchlovské hory. Všichni zahynuli. V eroklubech z toho byla docela velká (leč veřejně ututlaná) můra. Možná jsi o tom v klubu slyšel.


 #146537 

| Předmět: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE:…
13.03.24 22:28:03 | #146554 (9)

Vím, že kvůli tomu nevypuštěnému oleji byl někdy z kraje "sedmdesátek" tragický smrťák v Uh.Hradišti. Borec chtěl s rodinou uletět do Rakous. Ráno ukradl v klubu Andulu. spěchal, neprotočil. sice nastartoval a vzlétl, ale kvůli poškození nenabral výšku a rozbil to o Buchlovské hory. Všichni zahynuli. V eroklubech z toho byla docela velká (leč veřejně ututlaná) můra. Možná jsi o tom v klubu slyšel.


 #146537 

| Předmět: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE:…
13.03.24 22:35:19 | #146556 (10)

neco se mi zda...ono toho kolovalo po aeroklubech vice...a Andula byla legenda...jedna slovenska dokonce ,,bombardovala,, spojenecke pozice pocas valky v Yugoslavi *27179* taky to dost tutlali,ale v ziline to byl pruser velkej *27179*


 #146554 

| Předmět: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE:
13.03.24 21:27:03 | #146515 (4)

Ty bláho, přečetl jsme si to podruhý a mám pocit, že ti hráblo.
Pošleš mi nějaký to .pdf, kde je to vysvětlený pro technika a ne jen vemeno z ryby, jako jsi ty? (snad to není vulgární)


 #146511 

| Předmět: RE: RE: RE: RE: RE:
13.03.24 21:00:33 | #146491 (1)

primarne proto aby nedoslo k destrukcii motoru *6114*


 #146489 

| Předmět: RE: RE: RE: RE: RE: RE:
13.03.24 21:12:25 | #146500 (2)

Ale no tak asi by se to mohlo stát, hypoteticky, ale primární to nebude :-))))))))))))))


 #146491 

| Předmět: RE: RE: RE: RE: RE:
13.03.24 21:08:02 | #146496 (1)

pokud jsi u cmelaka nedodrzel tohle pravidlo tak sel motor do srotu,nebyla mozna ani GO...proste utrhany valce,prasklej blok,pokroucena klika...akorat proc ....to si budes muset vygoogli inzenire;-)


 #146489 

| Předmět: RE: RE: RE: RE: RE: RE:
13.03.24 21:11:30 | #146499 (2)

???
Co to blábolíš,
Přeci jde o to, že nad písty ve válcích je neustále nějaký tlak, i "mimo provoz", a při startování se ti to v tom motoru může všechno pohádat mezisebou (jestli teda to může mít až takový následky, jak píšeš, to nevím, ale upřímně, je mi to jedno)

takže kdyby nic jiného, bez té dekomprese bys třeba taky ani nemusel nastartovat, pokud bys startoval ručně


 #146496 

| Předmět: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE:
13.03.24 21:15:34 | #146503 (3)

uuuplne vedle Jasanku UPLNE ! Nic se ti nepohada ale nasledky to ma jak jsem zminoval...i pri startovani rucne....pokud neprotocis naprazno a motor chytne je zvycajne konec...a to i startem za vrtuli *727*


 #146499