Jinak je přeci jasné, že primárně proto, aby bylo startování toho motoru jednodušší, lehčí
Já nebyl na letišti už víc jak 50 let a k motoru by mě ani nepustili , ale u "Anduly" se motor dost dlouho protáčel kvůli studenýmu oleji co co při stání stekl do** dolních** válců? Nebo si to už nepamatuju?
SMEKAM PANE! Ano olej natece do spodnich valcu a vzhledem k tomu ze je nestlacitelnej muze spusobit totalni zniceni motoru
A jak tomu natečení do zbylých válců pod ně napomůže dekomprese nad písty ? :-))))))))))))))))))))))))))))))
Dokážu si představit, že to protáčení je proto, aby se ten olej dostal
pod všechny válce a mazal .-)))))
ale opravdu netuším, co teda vlastně dekompresuješ - prostor pod písty?
.-)))))))))))))))))))
Neřeš, co vím já.
Předlož .pdf, kde bude vysvětleno, proč se provádí dekomprese z důvodu
natečení studeného oleje pod všechny písty
stačí, když se pohneš tímhle směrem, víc netřeba.
děkuji
googllit umis,najdi jsi nejaky materialy ohledne prevadzkoy udrzby leteckych motoru a studuj smudlo;-) Jinak ja jsem presvedcenej ze ten problem pochopil uz i udrzbar z JZD ty inzenire Pokud by jsi priznal ze nevis ani co to je dekompresor byl bych ti to nejak jednoduseji vysvetlil...takhle to ale nepujde...
NE!!!!
Ty tvrdíš, ty dodej.
Já nebudu hledat nesmysl, kterej sis usmyslel, protože víš úplný hovno.
půl roku to budu hledat a až pak mi google zobrazí zprávu : GalvestoneTX je
naprostou hloupá, nedovzdělaná mátoha, co nic nevíá.
Ty tvrdíš, ty sázej .pdf.
A nebo už raději mlč, plácale nešťastná, nekoordinovaná
Já vím, že to nepůjde, protože tím olejem ses totálně odvařil
.-))))))))))))))
Takovou píčovinu nemůže napsat noprmální člověk, že kvůli tomu se
dělá dekomprese .-))))
jo, maximálně v tom smyslu, jak jsme psal já, že abys tím motorem mohl snázeji potočit ... a vedlejším významem může být ten olej, aby zatekl pod všechny písty :-)))))
Zjevně viděl hvězdicový motor jen na fotce, v lepším případě na konzoli v muzeu.
A to by byl problém v čem?
jaký rozdíl je mezi tím, že ty jsi ho viděl naživo a já ve škole v
řezu?
Kromě toho, tedy, že já o něm nejspíš budu vědět víc než ty, kterej mu ale točil vrtulkou ......
mam obavu ze u nej je jedno jestli videl nebo ne...nepomohlo by to...vidim zde spis absenci elementarnich znalosti fyziky...tam bude pes zakopanej
jojo, tak až najdeš to .pdf, jak se dekomprese provádí kvůli tomu, aby olej sám zatekl i pod ty písty, co jsou směrem nahoru, tak ti budu neskonale vděčnej, když mi ho pošleš, ty kašpare hloupá .-))))))))))))))))
neubližte si, klucí, při tom vzájemným lezení si do prdele .--)))))))))))))))))))) abyste s enezauzlovali
Vím, že kvůli tomu nevypuštěnému oleji byl někdy z kraje "sedmdesátek" tragický smrťák v Uh.Hradišti. Borec chtěl s rodinou uletět do Rakous. Ráno ukradl v klubu Andulu. spěchal, neprotočil. sice nastartoval a vzlétl, ale kvůli poškození nenabral výšku a rozbil to o Buchlovské hory. Všichni zahynuli. V eroklubech z toho byla docela velká (leč veřejně ututlaná) můra. Možná jsi o tom v klubu slyšel.
Vím, že kvůli tomu nevypuštěnému oleji byl někdy z kraje "sedmdesátek" tragický smrťák v Uh.Hradišti. Borec chtěl s rodinou uletět do Rakous. Ráno ukradl v klubu Andulu. spěchal, neprotočil. sice nastartoval a vzlétl, ale kvůli poškození nenabral výšku a rozbil to o Buchlovské hory. Všichni zahynuli. V eroklubech z toho byla docela velká (leč veřejně ututlaná) můra. Možná jsi o tom v klubu slyšel.
neco se mi zda...ono toho kolovalo po aeroklubech vice...a Andula byla legenda...jedna slovenska dokonce ,,bombardovala,, spojenecke pozice pocas valky v Yugoslavi taky to dost tutlali,ale v ziline to byl pruser velkej
Ty bláho, přečetl jsme si to podruhý a mám pocit, že ti hráblo.
Pošleš mi nějaký to .pdf, kde je to vysvětlený pro technika a ne jen
vemeno z ryby, jako jsi ty? (snad to není vulgární)
Ale no tak asi by se to mohlo stát, hypoteticky, ale primární to nebude :-))))))))))))))
pokud jsi u cmelaka nedodrzel tohle pravidlo tak sel motor do srotu,nebyla mozna ani GO...proste utrhany valce,prasklej blok,pokroucena klika...akorat proc ....to si budes muset vygoogli inzenire;-)
???
Co to blábolíš,
Přeci jde o to, že nad písty ve válcích je neustále nějaký tlak, i "mimo
provoz", a při startování se ti to v tom motoru může všechno pohádat
mezisebou (jestli teda to může mít až takový následky, jak píšeš, to
nevím, ale upřímně, je mi to jedno)
takže kdyby nic jiného, bez té dekomprese bys třeba taky ani nemusel nastartovat, pokud bys startoval ručně
uuuplne vedle Jasanku UPLNE ! Nic se ti nepohada ale nasledky to ma jak jsem zminoval...i pri startovani rucne....pokud neprotocis naprazno a motor chytne je zvycajne konec...a to i startem za vrtuli