Rozcestník >> Společnost a komunity >> Amerika, američané, americké zvyky

Informace

Název: Amerika, američané, americké zvyky
Kategorie: Společnost a komunity
Založil: -
Správci: freekarol
Založeno: 21.11.2020 19:40
Typ: Dočasné
Stav: Veřejné
Zobrazeno: 5505921x
Příspěvků:
149040

Předmět diskuze: Amerika, američané, americké zvyky - *VULGÁRNÍ NADÁVKY & VULGÁRNÍ URÁŽKY směřující na zdejší diskutéry, nejsou povolené. *KDO MÁ BAN: https://bit.ly/3LQP8jE *SEZNAM VULGÁRNÍCH NADÁVEK: https://bit.ly/3Y90jei *FAQ: https://bit.ly/3v30yh1
Tato diskuze může obsahovat odkazy nebo příspěvky, které mohou obsahovat vulgarismy.
Máte nastaveno: řazení od: nejnovějších v stromovém zobrazení

Zobrazení reakcí na příspěvek #148006

Zobrazit vše


| Předmět: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE:
30.03.24 22:50:44 | #148006
Reakce na příspěvek #148003

no, závěrné elektrárny jsou plynové (závěrné, to jsou ty, které vvyrovnávají a suplují nedostatky v síti).
Jádro určitě.
Ale vítr a slunce, alespoň zatím prostě mají uvedené problémy :
nefouká, kdy třeba (proto většinou u moře, kde fučí nejvíc) nebo ne dost, nesvítí, kdy třeba nebo ne dost (světlo potřebuješ primárně v noci, to ti FTV nezajistí.

čili ideální by byly přečerpávací elektrárny, které mj. fungují jako obří gravitační baterie. nebo ty tvárnicové gravitační baterie. prostě potřebujeme levné, spolehlivé baterie, kam dáš sluneční a větrní přebytky /které krom uvedneéíého i rozkolísavají siť) ze dne a vyčerpáš si je v noci. jenže na to jaksi nejsou prostředky. nejlepší by byla nějaká studená fůze nebo "vesmírná energie" .-)))


 #148003 

| Předmět: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE:
30.03.24 22:56:11 | #148010 (1)

no ANO ale to jsme zase u elektromobilu­...chces nabijet za 12kx kdyz nefouka a nesviti slunce? Nebo za 2kx kdyz fouka nebo je jasno? Vyber si *727* Elektromobily to resi ale mnohem komplexneji...uz ted se zavadi system kterej imozni elektromobilum obchodovat na spotu....Kdyz bude elektrina levna tak se nabije...a kdyz bude draha proda ji do site...sam si jen nadstavis kolik ti ma zustat minimum ,,v nadrzi,, pondeli az stvrtek kdyz jezdis do prace dokazes pomerne presne urcit sve potreby a uplne v klidu obchodovat s pulkou kapacity baterie...ty sumy co takhle dokaze auto vydělat jso velice zajimavy!


 #148006 

| Předmět: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE:…
30.03.24 23:14:27 | #148021 (2)

čili dobíjení nevybitých baterií jen kvůli ceně zkrátí jejich životnost z cca 10 let na 6. jinak jasně, důležitý je počet cykl. ten ale taky poroste rychleji.

a navíc, když bude na spotu za draho, na výlet se nejede :-)))))
to už je takový "tlačení" .....


 #148010 

| Předmět: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE:…
30.03.24 23:19:57 | #148024 (3)

cyklus dnesnich baterii je cca 6000 (z nuly do 100%) nez klesnou na 80% novy kapacity,pokud nabijis z 10-90% je to jeste vic tak pocitej ...


 #148021 

| Předmět: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE:…
31.03.24 12:49:28 | #148048 (4)

6000 nabytí to teda není nic moc, vzhledem k tomu, že se kapacita tý baterky snižuje a počítá se do 40% kapacity.
To vychází na těch 8-10 let, jak uvádějí zdroje.


 #148024 

| Předmět: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE:…
31.03.24 13:33:25 | #148053 (5)

je kaukulovano 100% nabyti, takze pokud vyuzivas 50% baterky nez nabiješ tak to bude 12000 cyklu nez kapacita klecne na 80% ! Pri realnem dojezdu Tesly kolem 450km se bavime o najezdu 2 700 000 km!!!!!


 #148048 

| Předmět: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE:…
31.03.24 13:35:59 | #148054 (6)

a to budes porad mit realnej dojezd 360km!


 #148053 

| Předmět: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE:…
31.03.24 13:44:59 | #148055 (5)

pokud pouzijes pulku kapacity na obchodovani na spotu tak zobchodujes 30kw x 6000. Coz je 180 000kwh. Prumer rozdilu na spotu v CR je kolem 10kc / kwh,auto to ,,nakupuje a prodava,, samo takze ten rozdil asi nevychyta ale na 8kc se dostane v pohode...a to jsme na 1 440 000kc za degradaci 10% baterie!!!! Tesla stoji kolem milionu...takze ti jeste zustane a auto mas zadarmo *727*


 #148048 

| Předmět: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE:…
31.03.24 14:47:38 | #148070 (6)

:-))))
Princip je přijet, "natankovat plnou" a jezdit do dalšího tankování.
A ne z toho dělat brookerskou šaškárnu


 #148055 

| Předmět: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE:…
31.03.24 15:11:46 | #148074 (7)

snazim se ti jen vysvetlit ze Tesla neni Nissan Leaf a ze baterie je neco u ni co vazne resit nemusis


 #148070 

| Předmět: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE:…
31.03.24 16:08:57 | #148079 (8)

Je mi líto, ale musíš :-)))))))))))))­))))))))))
Zrovna baterie je něco, co zatím nizvládl ideálně, Tesla sice zkouší nový princip baterií, ale ty současný jsou jako každá jiná čínská .-)))))


 #148074 

| Předmět: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE:…
31.03.24 16:12:21 | #148083 (9)

nevis o cem zvanis


 #148079 

| Předmět: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE:…
31.03.24 16:12:33 | #148084 (10)

zase


 #148083 

| Předmět: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE:…
31.03.24 20:55:02 | #148096 (10)

Jeden z nás to vskutku obligátně neví:-))))


 #148083 

| Předmět: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE:…
31.03.24 16:15:46 | #148087 (9)

jakou zivotnost baterii by jsi chtel? a jakou zaruku? Na kolik km?


 #148079 

| Předmět: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE:…
31.03.24 20:53:32 | #148095 (10)

Aspoň 20 let, jako vydrží nádrž na benyín.
To jsou otázky, ty vole ....


 #148087