ty mas zase blize k lejnu prasete,protoze jsi brambora
tech osum valcu ti je prd platny kdyz mas sprehazeny poradi zapalovani!
možná, což si nejsem jistej by to ani nevadilo. některý bmw má taky 2 stejně. takže šestiválec jede lineárně. to znamená, že když máš někde kompresi a zážeh, je to u dalších válců stejný, jen je tam v tu dobu výfuk a sání. a to se bavim o motoru, kterej má klikovku opravdu do 180 stupňů, což je synchronizace, prostě klikovky jsou ve stejnym úhlu a tvořej úsečku. je to právě kvůli. nebo. bylo to v tu chvíli dělaný právě proto. a to u řadovýho šestiválce. všechno dává rozum a jiskra na dvou válcích, ale zato perfektní. osmiválec(achtcilindr), má výhodu
a ještě to doplnim. když čumim na auto, tak kromě všeho já, což nejste vy, čumim. výkon, váha. to je takovej první můj pohled i dojem. pak to chce si to ošahat
ty máš zase něco a něco a já mám zase tohle a tohle. víš, co mi to připomíná? školku a dětský léta. tam jsme se taky hádali tímhle způsobem. seš si opravdu jistej, že na tobě (tvůj spasitel a sponzor), manželka, krom hulení, nezkouší ještě nějaký jiný pokusy?