Nebylo by pro vědu a naše poznání daleko přínosnější zkoumat, jak k tomuto vývoji došlo, než hledat důvody, proč to není možné?
Nebylo by pro vědu a naše poznání daleko přínosnější zkoumat, jak k tomuto vývoji došlo, než hledat důvody, proč to není možné?
špekulácie tu sú, a je ich hodne, ale bez toho, kto to naprogramoval a kreoval to nejde (ide už o vieru)e...aj si pozriete Predmet môjho fóra, ateistické teórie (samovoľný vývoj) sú vedecky nepravdepodobné až vylúčené, a tak ostávajú len teistické teórie, a tu je široké pole názorov - avšak žiadny priamy dôkaz...uvádzal som tu teistické teórie (prijateľné i neprijateľné pre vedecké špekulácie) Francissa Collinsa....
Teistické teorie jsou pro ateistu nepřijatelné, protože vyžadují existenci a zásah nadpřirozena. Místo aby něco objasňovaly, činí každou věc ještě složitější a nepoznatelnou. Mají zpravidla charakter čirých spekulací.
Je to pravdepodobnejšie, než existencia Boha.
Máme zhodnú podstatnú časť DNA i s rastlinami - takže argumentácia ze
mame spoločného predka je skôr na strane evolúcie.
tá značná zhoda v génoch je práve v "genialite" Boha, že na základe takmer stejnej genetickej informácie DNA tvoril a vytvoril rôzne naprosto odlišné druhy tak, že "tieto charakteristické stejné" gény "rozhádzal/redistribuoval" po rôznych chromozómoch (dokonca takmer v stejnom- alebo rôznom počte), a následne tieto druhy "zabezpečil" rôznou expresiou génov DNA do špecifických bielkovín a iných látok metabolizmu (naviac ide o veľmi "úsporný (na energiu) systém v rámci každého druhu! - geniálne!, molekulárni genetici a biochemici žasnú! ...mal som v laboratóriu jedného neveriaceho kolegu, veľmi vzdelaného v molekulárnej biológii, biochémii a imunológii (teoreticky génius, ale strašne nepraktický, nedokázal robiť pokusy) - ktorý po prečítaní každej vedeckej práce/reprintu v týchto odboroch hýkal a krútil s obdivom hlavou, a počul som ho, ako mi raz povedal: ten tvoj Boh, ktorý to vymyslel, ak to vymyslel, geniálne to vymyslel!:-)
Jak může být nic - něco nehmotného geniální??
Zvířatům inteligenci upíráš a "ničemu" přiznáváš genialitu.
Ale jinak jsi "zdravý", že??
Collinse jsi asi četl nepozorně, nebo jsi určité části cíleně zapomněl. Collins evoluci uznává se vším všudy.
iste, ale cielene riadenú Bohom do jednotlivých druhov, a to je niečo iné (nie samovoľne v zmysle "náhody ako nevyhnutnosti" - ako tvrdí lauretát NC ateista biochemik J. Monod)...
A ještě jednu maličkost ke Collinsovi: Je to člověk, jehož vědeckým
přínosem je zefektivnění převodu kódu čtyř základních bází DNA do
kódu čtyř lidských písmenek ACGT a uskutečnění tohoto převodu pro
lidský genom. Byl v podstatě vynikajícím šéfem ohromné skupiny
přepisovatelů z jednoho písma do druhého, kterému, pravda, vylepšil
přepisovací pomůcky a sehnal ohromné množství prostředků. To je ale
všechno.
K výkladu obsahu toho, co přepsal, ho to nijak
neautorizuje.
tá posledná veta: iste, nikto iné ani nikdy nič netvrdí, a netvrdí - jeho vedecký životopis je známy každému molekulárnemu biológovi a biochemikovi, ktorý pracuje vo vede...ako aj jeho teórie o evolúcii riadenej Bohom...
počet věřících vědců se v různých akademických obcích pohybuje mezi pěti až osmi procenty ....
Pokud se někdo bezvýhrandně zamiluje do pohádky O Stvoření s
následným věřením, tak si automaticky zavírá rozhled pro vědění.
Kreacionisté ze své pozice nikdy neustoupí a ani ustoupit nemohou. Lidé si
stvořili kreslený seriál Fred Feuerstein a fandové této zábavné
podívané si prostě nadají vzít tuhe iluzi, kterou považují za reálný
popis dávna. Jak kdysi nějaký spoludiskutník prohlásil "člověk nemá
tolik fantazie, aby stvořil bohy". Pobožní (někteří) fantazii lidí
podceňují.
Kreacionisti hledají pilně dodnes zkamenělé otisky chodidel člověka mezi
otisky chodidel dinosaurů v dávném bahně. Několikrát se už zesměšnili
tvrzením, že takový důkaz biblického Stvoření nalezli.
Jiní staví opakovaně repliky neomovy archy, aby dokázali reálnost pohádky
o Potopě. Mají smůlu, nemohou najít goferové dřevo na stavbu archa
potřebné..
S kreacionisty je těžké pořízení, slepému také nelze vysvětlit barvy
předmětů - reflexi, adsorbci a reemisi fotonů různé vlnové délky od
atomů a molekul daného objektu.