Mně nejde o to, jak to vsyvětluješ ty, když já v tom vidím pořád ten
test a zkoušku, a to jsi nevyvrátil.
Já jsme schopen pochopit, že Bůh dal člověku možnost svobodně se
rozhodnout mezi dvěmi stavy - dobrem a zlem (tady si jen doplňme, že je
určoval bůh a to není relevantní, objektivní - ale zase je potěšující,
že jsi v podstatě konečně přímo napsal, že i zlo stvořil pro člověka
Bůh) - ale pokud v tom není zkouška, test, pak NEMOHU TRESTAT ZA ZVOLENÍ ANI
JEDNÉ Z NICH. Pokud jsme dal z čistého srdce nebo co má bůh možnost
člověku jít doleva nebo doprava, tak mu nemohu současně říkat - ale
doprava jít nesmíš :-))))))))))) to už je jednoznačně nastavené jako
test, jestli člověk uposlechne :-))))))
vytvořit dvě cesty, a rovnou říct, že jednou z těch cest jít nesmíš (navíc s tím, že když po ní někdo půjde, tak až následně mu oznámíš, že a jak ho a to trestáš), to je přeci postavený na hlavu.
člověče, tady máš dvě cesty - půjdeš-li po téhle, staneš se dokonalým, půjdeš-li po téhle, dokonaým se nestaneš, (budeš muset ujít mnoho cest a vrátit se, abys dostal znova šanci stát se dokonalým - toto je rozšíření toho, co stačí) - pak by byl Bůh když už nic jiného, tak upřímnej, férovej - člověk má všechny potřebné informace o jedné i druhé cestě a může si zvolit, a ať zvolu tu nebo tu, ví, co ho čeká, ale nic víc než co mu bůh řekl ho nepotká.
a ne : tady máš dvě cesty, po téhle jít nesmíš. to nejsou dvě cesty. to je jen jedna cesta.