Ale stejně je to konec v Bibli.
Jeden je v nicotě a ten druhý ve věčnosti.
Jaký jiný?
To chceš slovíčkařit a to podstatné, že jsme loutkami v božích rukách a
ne svobodní, obejít??
Ale stejně je to konec v Bibli.
Jeden je v nicotě a ten druhý ve věčnosti.
Jaký jiný?
To chceš slovíčkařit a to podstatné, že jsme loutkami v božích rukách a
ne svobodní, obejít??
Tak jsou to vyústění našeho pozemského života, ale jestliže by měl
náš život pokračovat dál, tak to nelze označit za konec našeho
života.
Nevšiml jsem si, že bys psal, že bychom byli "loutkami v božích rukách a
ne svobodní". Skutečnost, že třebas umím odhadnout, jak se v určité
chvíli rozhodneš, nepopírá fakt, že se rozhoduješ.
To jako vážně?
Zase se děláš?
Nebudu hrát tu tvoji hru na nechápavého.
cože? Kde dělám nechápavého? Odpověděl jsem ti, že fakt, že umím předvídat, nepopírá fakt, že se opravdu rozhoduješ.
Děláš.
Bible má začátek i konec.
Nebo ne?
Jiný scénář není.
Nemůže se narodit, nebo zemřít nikdo, bez boží vůle - to samé platí i
pro činnost lidí, protože by se mohlo stát, že by se něco změnilo a
lidstvo by nemohlo "dojít" do Království nebeského.
To přece Bůh nemůže dopustit.
Takže žádná svobodná vůle - i toto píšu z jeho vůle, pokud existuje.
Jo, Bible má začátek a konec. Já nepochopil, že mluvíš zrovna o Bibli.
Podle Bible nemá dojít do Nebeského království lidstvo, ale jednotliví
lidé (ne všichni). Popravdě ale nevim, co by se mohlo změnit, aby bylo
Nebeské království nedostupné, "zavřené" či co. Stejně jako nerozumím
tomu, jaká je tu souvislost s lidskou svobodnou vůlí.
To co píšeš, píšeš ze své vůle, ne z vůle Boží. Bůh tě nijak
nepřikazuje psát to, co píšeš, pouze ti dovoluje projevit svou vůli a
napsat to.
Dle Thovta z Atlantidy každý se vrátí tam odkud pochazime jen každý dle toho v jaký jsme fázi bytí.
Nemůže zemřít ten, kdo se nenarodí. je zde určitá cykliičnost... ale s tou jsme tady nepchodila. A svobodná vůle spočívá v jediné věci, zda dospějeme k spáse (svobodě v Bohu) V Bohu máme počátek (viz ranní debata) a tam taky skončíme...
Cykličnost smrti a života ti nikdo nerozporoval, tys cykličnost montovala úplně jinam, už envím kam.
proč by spása (co to je?) měla být "svobodou v Bohu"?
proč spása není prostě jen vnitřní pocit člověka, kdy je spokojena má libé pocity ze svého života?
Ale ono nejde o to, jestli si myslíš, že se rozhoduješ nebo se
rozhoduješ.
Jd eo to, jestli někdo ví dopředu, jak se rozhodneš