Neví to.
Rusáci hlásili ještě měsíc před srpnem 1968, že politika v ČSSR je
záležitostí ČSSR a Moskva se do toho nechce a nebude míchat. Lhala, už
aspoň půl roku (od ledna1968) pracovali rusáci na plánu vojenské invaze do
ČSSR. To se jim dokonale podařilo díky zrádcům v ČSSR.
Tu zimu a to jaro 1968 jsme měli několik vojenských spojovacích cvičeních
a rusákům se jaksi nechtělo z ČSSR. Mluvili jsme pochopitelně s ruskými
vojáky, ukazovali nám své zbraně, někteří od nás zkoušeli, jestli by
ruská patrona z jejich kalašnikova pasovala do našeho samopalu 58.
Nepasovala. Nemusím zmiňovat, že nikdo z našeho praporu neměl ani jeden
náboj, rusáci byli za po zuby ozbrojení - jako při normální invazi. No a
po tom posledním spojovacím cvičení v Brdech, když už konečně rusáci
odtáhli, byl v noci vyhlášen poplach, všichni, celý prapor až na hlídky,
se okamžitě přesunul do vojenského prostoru v Brdech a hledali tam údajně
pancéřovanou bednu s vojenskými dokumenty. Nenašli ji, asi si ji rusáci
vypůjčili.
Osoně jsem byl v srpnu 1968 už v civilu, ale "moji vojenští spolubojovníci"
říkali, že 21. nebyl poplach a po budíčku nebyl nástup na buzerplace před
kasárnama. Ti, co měli okna správným směrem říkali, že před kasárnama
stojí ruské tanky s hlavněmi namířenými na kasárna. Jeden říkal, že se
úlekem málem podělal, dostal průjem, když mu došlo, že jeho život
skončí možná příští sekundu.
Takoví to byli bratři ve zbrani, ti rusáci.
Předmět diskuze:
“Ateismus je pochopení, že neexistuje žádný věrohodný vědecký ani faktický důkaz existence boha, bohů nebo jiných nadpřirozených jevů a bytostí.”
Ateismus je racionální a pragmatický a humanistický postoj k světu. Racionální v tom, že usiluje o poznání pravdy ( tím odmítá teorie o existenci neprokázaných nadpřirozených bytostí a jevů). Pragmatický, protože za prioritní považuje to, co je užitečné a prospěšné (náboženství to není, už proto, že lidi rozděluje - viz vztahy mezi židovskou vírou, islámem a křesťany). Humanistický proto, že na první místo staví člověka, skutečnou bytost, nedokonalého, ale vyvíjejícího se tvora, jakým jsme my všichni (ne tedy nějakého vymyšleného stvořitele mimo čas a prostor, kterého ani nelze dokázat).
Máte nastaveno: řazení od: nejnovějších v stromovém zobrazení