Co se týče klubu Sisyfos - tam je fakt zvláštní situace. Na jednu stranu dokazují neexistenci zázraků, ale na tu druhou připouštějí stvoření Vesmíru a lidí nadlidským stvořitelem.
Co se týče klubu Sisyfos - tam je fakt zvláštní situace. Na jednu stranu dokazují neexistenci zázraků, ale na tu druhou připouštějí stvoření Vesmíru a lidí nadlidským stvořitelem.
... existence stvořitele není z vědeckého hlediska vyloučená.
existence stvořitele není z vědeckého hlediska potvrzená.
Takže je na tom bůh stejně jako ta Schroedingerova kočka - existuje i neexistuje současně.
Na této jistotě o nejistotě se dá stavět, ale i bourat a zabíjet. Když pobožní nařídí jinejm pobožnejm - zabíjejte! , tak jsou si jistí, že ten jistej/nejistej bůh s nimi souhlasí a nesouhlasí současně.
Proto asi potřebujeme ideologii neexistujícího/existujícího boha aby lidi směli vraždit lidi, kteří jim nepoložili ani to stéblo napříč jejich cesty za bohem/nebohem.
Řekl bych, že v té neexistenci/existenci boha má spousta lidí guláš. Ne obyčejnej, ale velmi ostrej guláš.
To že není potvrzená, nic nevypovídá o tom, jestli existuje nebo neexistuje. Guláš v tom máš jenom ty, protože stejně jako Visitor se neumíš vyrovnat se skutečností (že Bůh může existovat).
Já vím a Země může být středem Vesmíru. Také vím, že bůh/bohové
mohli sestrojit Slunce a planety, rostlina, hmyz a zvířata na Zemi.
Pohádky mají tu výhodu, že nejsou omezeny realitou.
Může existovat, ale ne tak jak je zde podívám - protože to by nebyl
bůh, ale jedno sadistický, oplzlý, sexuchtivý, vražedný hovado, které si
uctívání a provolávání na slávu nezaslouží.
Nechápu, jak může někdo někoho takového milovat.
Asi nečetli SZ, který ho tak "pěkně" opisuje.
Jo to je pravděpodobné, že Bůh existuje jinak, než jak si ho my lidé představujeme.
Spíš jsi nečetl důkladně SZ ty, když tvrdíš, že Boha SZ takto opisuje.
ad soucet:
.."existence stvořitele není z vědeckého hlediska vyloučená"..
veda predevsim nema "postupy/metody", ktere by mohly dokazat ci vyvratit
existenci Boha, protoze studuje a pokousi se vysvetlit pouze "prirozeny" svet,
zatimco Buh je ve vetsine nabozenstvi "nadprirozeny"