Právě že Halík soudí druhé velice rád.
I tebe soudí,copak jste si osobně udělali že mu to nedokážeš říct z očí do očí a píšeš tu o něm?
Je to hňup co obhajoval MMF a SB tenkrát, když zasedali v Praze. Prof.
Halík je členem kolegia, které má formulovat vizi působení křesťanů v
EU
tzv. „Rada moudrých.“
p. Halík má neskutočne divné predstavy o Bohu, a vôbec o kresťanstve a kresťanovi, postavenie kresťana v spoločnosti je naprosto iné - kresťan verí v Boha zjaveného v Ježišovi Kristovi, kresťan je človek viery v Boha, viery v spásu, je to človek pokoja, ochoty, nezištnej pomoci, všetko vo viere - je to človek prezentujúci Boha-lásky k nám, a tak ho prezentuje aj kňaz Kuffa...ak sa nehovorí o Bohu ako osobnej láske, tak sa Boh prekrúca, s jeho predstavou sa manipuluje, podsúva sa niečo, čo/kto nie je Boh, a tak sa vlastne dáva základ pre prekrúcanie celého kresťanstva a jeho viery, tak sa šíria nekresťanské filozofie o predstavách Boha...
ad visitor77:
.."s jeho predstavou sa manipuluje, podsúva sa niečo, čo/kto nie je Boh,
a tak sa vlastne dáva základ pre prekrúcanie celého kresťanstva a jeho
viery, tak sa šíria nekresťanské filozofie o predstavách Boha"..
hele, co kdybys to bral jakozto prilezitost nahlednout trochu do budoucnosti?
to, co se nyni deje na zapade ve smyslu interpretace, totiz drive nebo pozdeji
nastane i na felvideku - konzervaticni katolici, at se ti to libi nebo ne,
pomalu vymrou a nahradi je liberalne smyslejici verici
ale je mi jasny, ze jestlize nekdo vyviji takove usili v oblasti nabozenske
tolerance, je, a to pochopitelne v konzervativnich kruzich, vnimam kriticky..
nikoliv nahodou je vsak Halik ve shode s papezem, ktery s nim sdili zajem o
dialog napric denominacemi a Halik naopak kvituje, ze se Frantisek odklonil "od
přílišného zaměření na sexuální morálku a potraty a tyto
záležitosti, což jsou důležité otázky, ale ne hlavní"
Rozeštvávání je funkce vás v SPD: spolku putinovských dezinformátorů.
ad Selen:
.."Halík a dialog? Dyť ten ty křesťany jenom rozeštvává"..
mozna i proto se Tomas vyjadril takto: "Je vůbec možný „ekumenický dialog
uvnitř katolické církve“? Považuji mezináboženský dialog, a zejména
dialog se vzdělanými a přemýšlivými lidmi mimo církev, za mnohem snazší
než jakoukoli komunikaci s lidmi, kteří spojují náboženství s
populistickým a nacionalistickým úsilím. Půl století jsem žil velkým
snem o sjednocení všech, kdo věří v Krista. Dnes pro mě tento sen
končí.."
Tím jenom odkrývá, co je zač.
A ekumenický dialog se vede mezi církvemi ne uvnitř jedné.
A slovo dialog patří spíš k pojmům mezináboženským.
Je úplně mimo.
O ekumenismu jsem napsal knihu.