Proč kolem sebe šíříš nenávist a urážíš kohokoliv?
Proč kolem sebe šíříš nenávist a urážíš kohokoliv?
Michal je docela dobrej v analýze politiky v tom má docela dobré
hlášky.
Naopak v duchovních věcech je totálně ve zmatku protože je toho tolik a 99%
z toho je
ta sračka. Proto říkám že je povrchní machroval o duchovnu o Budhistech
jak se dokáží krotit jak jsou dobří, pak zde přišel s Ježíšem. přesto
má Michal životní krédo že když tě někdo krituzuje oplať mu to dvakrát
a tak aby ho to zasáhlo co nejvíc. A to je přesně ten případ kdy je v
Bibli napsáno že máš nastavit i tu druhou tvář. podle Ježíše. V
podstatě je to začátečník v duchovních věcech. Jediný jeho pokrok je že
už asi tolik neoplácí což se mě líbí, asi se zlepšuje.
Nejde tu o to nechat se od někoho mlátit a mít s toho ještě dobrý
pocit.
Tady jde spíš o to, že na křesťany budou útočit a to často
podpásovkama.
Křesťan by to měl snášet a nenechat se vytočit a to je ten smysl druhé
tváře.
Jak jsme tu už psal, uvedené "doporučení" z "moudra" když tě někdo uhodí, nastav mu druhou tvář, má nejspíš/s největší pravděpodobností zařátek mezi otroky, kdy při jejich trestání ho pán udeřil hřbetem ruky - tedy např pravičák pravou rukou zleva do otrokovo pravé tváře. což bývá mnohem silnější rána. tím vyjadřoval podřízenost otroka a jeho statut až zvířete. zatímco když dotyčný fackoval třeba někoho z rodiny, byla to klasická fácka pravou rukou zprava do levé tváře fackovaného, tedy měkčí, nekostnantou dlaní.
rada "nastav mu druhou tvář" tedy měla významově fackujícího donutit otrokovi dát i tu klasickou, "lidskou" facku jako formu uznání, že je ten otrok taky člověk.
Však ti jí nastavuji i Buddha učil když ti někdo nechce rozumět jdi dál.Jonasi pojď na mou hruď.
Na Michala se soustředím protože je jinej tlačí se na
vrchol duchovna a přitom je vespodu.
Já jsem stejnej, taky jsem ve spodu, na ty borce co žili podle Ježíše
nemám, ale on tu podává falešné duchovno, které nikam nevede,
Sám tím že budeš cvičit v sebezapření dosáhneš toho podobně jako jeden
mnich co celý život žil v klášteře asketicky a myslel si že je na vrcholu
víry.
V noci za deště přišla ke klášteru žena a on ji pustil dovnitř nechal ji
přespat.
No a neudržel se a vyspal se s ni.
V tu chvíli se mu všechen roky budovaný asketický život zhroutil.
A zjisti že ničeho nedosáhl.