Nebe je život peklo je smrt.
Kdo je v pekle tak je mrtev ale není to myšleno tak, že by přestal
existovat.
Nebe je život peklo je smrt.
Kdo je v pekle tak je mrtev ale není to myšleno tak, že by přestal
existovat.
nebo je život, naplnenie všetkých túžob človeka, ktoré si splnil i nesplnil v živote, ...peklo je smrť - smrť všetkých túžob a prianí splnených i nesplnených v živote...peklo je naviac nepredstaviteľné bezvýchodiskové utrpenie tela i duše, nepredstaviteľné zúfalstvo, tam už nie je milosrdenstvo Boha...
Ty s těmi
pohádkami nepřestaneš. Už bys měl mít věk na rozlišení mezi báchorkou
a pravdou.
Jak pravila Kateřina "kůň je dvakrát hříbětem, člověk dvakrát
dítětem". U koní bych to docela chápal, ale u lidí mi to jaksi nejde, že
věří že Ježíšek dává dárečky pod stromeček, nebo do punčochy.
máte problém, nerozlišujete - čo sa hovorí a robí deťom (vánočné dárky a Ježíšek), a čo je Božia pravda pre vieru potrebná pre spásu...dar rozlišovania vecí a javov je veľký dar Boha, v ateizme nie je, preto ateisti miešajú nemiešateľné a pozorujem to tu denne...
Ty s těmi pohádkami nepřestaneš..vy neprestanete s nechutným gulášom vecí, zmiešanými od buka do buka...
opravdu je smyslem celé lidské zkušenosti jen ráj nebo peklo, odměna a trest, zavržení vlastního stvoření oproti odměnění těch dobrých? co znamená nepodmínečná láska? něco, čeho člověk není schopen, ale Bůh ano, odpustí cokoliv, nepošle nikoho do pekla, a to za všech okolností, ne za něco...
Odpustit má přece smysl jenom tomu, kdo se rozhodl nepáchat zlo. Ti, co se rozhodli ho páchat, nutně musí být trestáni a když jsou v něm zatvrzelí, tak zničeni. Tady se nedá dělat nic jiného.
Ale v tom případě v tom má prsty Bůh - zatvrdil ateistům srdce - aby je
pak mohl trestat.
Exodus 4 :
21 Hospodin dále Mojžíšovi poručil: „Až se vrátíš do Egypta, hleď,
abys před faraónem udělal všechny zázraky, jimiž jsem tě pověřil. Já
však zatvrdím jeho srdce a on lid nepropustí.
Neboj, nezatvrdil.
Zatvrzuje ho lidem pevným ve zlu, tak jako byl Faraon. Člověk má pořád ale
přitom možnost uplatnit svobodnou vůli a konání zla odmítnout (jenom to
má těžší).
Nebylo tom proto, že se Bůh chtěl vytáhnout?
Možno by je Faraon pustil hned napoprvé.
Ale no
Toto mu zjevil po tom jak se mu představil :
Ex 3 :
19¨Vím, že vám egyptský král nedovolí jít, leda z donucení.
20 Proto vztáhnu ruku a budu bít Egypt všemožnými svými divy, které
učiním uprostřed něho. Potom vás propustí.
Hned při prvním mu zatvrdil srdce.
Při první ne, až při sedmé ráně. Do té doby je psáno, že faraon sám zatvrdil své srdce.
Nevím odkud to máš - já to mám z bible :
Ex 4 :
21 Hospodin dále Mojžíšovi poručil: „Až
se vrátíš do Egypta, hleď, abys před faraónem udělal všechny
zázraky, jimiž jsem tě pověřil. Já však zatvrdím
jeho srdce a on lid nepropustí.
Místo toho, aby sis přečetl Ex 3 a Ex 4, tak mě tady budeš přesvědčovat
vymyšlenou blbostí mimo bible??
Nevím proč chceš zase vyvolat hádku - fakt. Pokud tě v reálu někdo nasral
- tak to nedávej sem.
Poslyš, chápej co čteš! To jsou úvodní Boží slova, která jen načrtávají průběh budoucích událostí. U prvních šesti ran máš vždy napsáno, že se faraónovo srdce zatvrdilo či že faraon zůstal neoblomný. Teprve až při sedmé ráně (Ex 9,12) je psáno, že "Hospodin zatvrdil faraónovo srdce" či že posílil faraónovu hrdost (Bible21). Čili teprve až od sedmé rány začal Bůh působit na faraóna a zatvrzovat mu srdce.
To, že se píše později, že jeho srdce zůstalo zatvrzené je už jen
důsledek toho, co Bůh řekl na začátku, že zatvrdí jeho srdce, aby mohl
ukázat svoji sílu.
A dál to nebudu rozvádět - klidně si zůstaň u své verze - je mi to
jedno.
Tak si to přečti! Do 7. rány je tam psáno, že si faraón zatvrdil srdce, že zůstal neoblomný. Od sedmé do poslední desáté rány se píše, že mu srdce zatvrdil Bůh. To je to, o čem Bůh povšechně informoval Mojžíše na začátku, jenom neupřesnil, odkdy to srdce bude faraónovi zatvrzovat.
skutečné odpuštění je bezpodmínečné, třeba si tu svou vinu nějak nahradí, jako vlastně každý anebo si ji jen uvědomí a vezme si z toho poučení...
No takovíto lidé, co se páchání zla zřeknou, ti odpuštění dojdou. Ale lidé, co zlo páchají, ti nutně musí být trestáni, a jestliže je ony tresty nedovedou k obratu a budou dál zatvrzele zlo páchat, tak nezbývá, než je nakonec zničit. To zničení nespočívá v tom, že by jim Bůh nebyl schopen odpustit, ale v tom, že to není racionální jim odpouštět.
pošli mě tu moji odpověď na vzkazník, nemáš právo rozhodovat co je a není blbina a mazat hodnotné příspěvky.
No a co je tedy tím dalším podkladem kromě víry v pravdivost Bible a pseudovědeckých hovadin z kreacionistických webů?