Rozumím tomu tak že Ježíš nechává odkaz pro ženy skrze ženu uctívat Boha v Duchu a v pravdě, to jest býti v Duchu a v pravdě, to jest být v reálu v Duchu božím.
Rozumím tomu tak že Ježíš nechává odkaz pro ženy skrze ženu uctívat Boha v Duchu a v pravdě, to jest býti v Duchu a v pravdě, to jest být v reálu v Duchu božím.
A nemusí se kvůli tomu ani na tamtu horu ani do Jeruzaléma ani nikam jinam
na podobná místa ale být v Duchu a v pravdě (tady a teť) ve jménu po Otci:
Křtěte je ve jméno Otce i Syna i Ducha a to jméno je: JSEM (Exodus3/14).
Kristovo tělo jsou mnozí a tak mnozí jsou toho jména JSEM.
Matouš 5
3 Blahoslavení chudí duchem, nebo jejich jest království nebeské.
5 Blahoslavení tiší, neb dědictví obdrží na zemi.
Tak krásné evangelium pokazili mudrlanti co si vymysleli trojjediného Boha ve třech osobách, Bůh je v Mnoha osobách a ne jenom ve třech :-).
A protože je Bůh v nás a prostřednictvím všech (Ef4:6) tak je i rodu ženského neb je i v ženách a skrze ženy se projevuje jak jinak než že žensky, mateřsky a nebo macešsky, tak nějako to je :-) když obraz Boha a podoba Boha je člověk, muž a žena.
To jsme všichni obraz a podoba Boha dědičně po Adamovi a Evě?
V Písmu jsou výzvy :
Matouš 5, 48 Buďte tedy dokonalí, jako je dokonalý váš nebeský Otec.
List Jakubův 1, 4 A vytrvalost ať je dovršena skutkem, abyste byli dokonalí
a neporušení, prosti všech nedostatků.
Ženy asi že nemohou být "dokonalé" jako Otec vždy jen jako matky nebo
dcery..
Obraz Boha a podoba Boha je muž a žena i toto to potvrzuje.