Kroky, pokusíme se věcně diskutovat? Vložím téma, které by mohlo zajímat i svědky Jehovovy. Kdybys mi řekla, „zkus se vžít do mé situace“. Co myslíš, povedlo by se mi to? Dovedu se do všech podrobnosti vžít do tvé situace? Asi sotva. Co je to ta „situace“? Asi bych musel psát hodně dlouho a stejně si myslím, že bych neuvedl vše co je, v tomhle případě slovem „situace“, vyjádřeno. A velice podobně, jako je vlastně nemožné vyjádřit co vše je myšleno slovem „situace“ je pro nás nemožné pochopit a popsat „jméno Boha“. Jméno Boha je vlastně synonymem pro podstatu Boha. To, co je Bůh, je i jeho Jméno. A protože my nevíme o Bohu zdaleka vše, tak nemůžeme ani znát celé znění jeho jména. Když řeknu kráva, tak veterinář nebo řezník mi vyjmenuje vše, co je součásti krávy. Když řeknu Bůh, tak ti nikdo neuvede ani jednu součást Boha, protože Bůh není složen ze součásti. Tak, jako mohu znát pouze několik detailů ze situace, do které bych se měl případně vžít, tak můžeme z Boha znát pouze několik detailů, které nám o on sobě zdělil. A tak víme, že Bůh je jediný, je láskou, je životem, je pravdou, je všemohoucí, je nekonečný, je stále stejný...ale to jsou jen zlomky jeho popisu, které jsou naprosto nedostatečující k tomu, abychom mohli Boha skutečně pojmenovat. Jméno Boha je nekonečné, jako je nekonečný Bůh sám. Bůh ale opravdu žádné jméno nepotřebuje. K čemu by ho měl? Pokud bychom chtěli Boha opravdu pojmenovat, museli bychom Boha znát v jeho celistvosti a všechny výrazy, které bychom k vyslovení jeho jména museli použit, by byly jedním jediným jménem, protože jediný Bůh nepotřebuje jména dvě a více, když nepotřebuje ani jedno, jak jsem už zmínil. Když tedy při křtu noříme křtěného do Božího jména, noříme ho do Boha, do jeho podstaty, v podobném smyslu slova, jako když bys ty chtěla, abych se já vžil do tvé situace. Abych se do ni ponořil. Protože Bůh, pokud by měl jméno, měl by pouze jediné jméno, jako má pouze jedinou podstatu, je při křtu vyslovováno, „křtěte ve jméno Otce i Syna I Ducha Svatého“. Jen si všimni, je tam napsáno křtěte v jediné jméno. Není tam požadavek, abychom křtili do tři jmen. Je tam napsáno že to jediné jméno, do kterého máme křtít je společné pro Otce i Syna i Ducha svatého. Kdyby měl Otec jiné jméno, než má Syn a oba by měli jiné jméno, než má Duch svatý, tak by tam bylo napsáno, abychom křtili ve tři různá jména a ne v jedno jméno.