A tak já "skrz" vás jezdím několikrát ročně, alesamozřejmě že když jen projedu po dálnici, moc problémů si nevšimnu :-))))))
ale fakt b mne zajímalo, co by se jako mělo nutně odehrát, že je to tak nesnesitelný ...
A tak já "skrz" vás jezdím několikrát ročně, alesamozřejmě že když jen projedu po dálnici, moc problémů si nevšimnu :-))))))
ale fakt b mne zajímalo, co by se jako mělo nutně odehrát, že je to tak nesnesitelný ...
No vzpomeň si, jak vypadala Plzeň předtím, než jste dostali ten obchvat s tunelem. Jezdilo se přes město, byl jsem tam mnohokrát a to ještě nebyla doprava tak velká. Tak tak je to u nás nepřetržitě, protože tři hlavní dániční křižovatky na Slovensko, dál na Balkán a do Ostravy jsou přímo ve městě. Co by se udělat mělo nevím, ale i kdybych to věděl, bude to trvat věky. Na přemostění nákladového nádraží v Maloměřicích směrem k D1 se čekalo 65 let.
Už toho necháme, zapoměň na to, Švédové nás nedobyli ani nikdo jiný, až do roku 1830 jsme byli vojenská pevnost.
Jako samozřejmě že ten obchvat měl svůj přínos, to je jasné, ale vy nejezdíte "přes město" - vy jezdíte po dálnici skrz město. já chápu, že ty nájezdy jsou možná občas zacpaný až na ty příjezdový silnice, a to že jsi možná myslel tím svým, no ale to je daň tak trochu právě z to, že jste dálnici spojující brno s prahou měli jako první už před x roky a k dnešku jste se rozrostli a dálnice je uvnitř města (nevím, jak to bylo). tak jste možná neměli tak růst :-))))))
Mimochodem, víšš, čím je tunel Valíkem dneska jedinečný? .-))))))))))))))))
No, nevím, jestli se jedná o až takovou jedinečnost, ale kde jezdím, je to jen u něj : je v něm povolena rychlost 100 km/h, namísto klasických 80 km/h :-)))))