Zase naprosto zbytečně vztahovačná :-))) To už je nemoc :-))))
Předchozí režim jsme do toho namontoval z jasně vysvětleného důvodu :
šedou ekonomiku nezničí ani totalita.
A už tehdy za totality, stejně jako podnes za demokracie a pseudokapitalismu,
šedá ekonomika NEZPŮSOBUJE ŽÁDNÉ TVOJE UTRPENÍ, tady jsme prostě jen
deklaroval, že se máš dobře celou dobu od 1990 a celou tu dobu se máš
dobře i s šedou ekonomikou. Takže prostě nedramatizuj, jak kvůli šedé
ekonomice někdo trpí.
šedá ekonomika je sice předmětem "boje" všude v právních zemích, ale
všechny ty země zrovna tak ví, že to nesmí přepísknout právě proto, že
šedou ekonomiku nezlikviduješ ani, ale přeci jen hodně, jen za totality.
Je to možná důležité, ale ZÁSADNĚ !!!! odmítám tvoje teorie, že
"státy přicházejí o peníze, které by mohly použít na školství,
zdravotnictví ap." přesně tohle je to, co nesmíme připustit.
Já sice cháípu tvoji levicovou ideologii, al ekde furt betrete to
přesvědčení, že čím víc peněz, tím lepší to uvedneé bude????
Naopak, na školství je nejlépe vidět, že ani po zvýšení platů ve
školství na 115 % průměru (a má to jít na 130) ze školství za
posledních 8 let STEJNĚ NEVYEJZAJÍ VÍCE VZDĚLANÍ LIDÉ. Je to naprosto
úchylná představa, že když někomu přidám, že bude pracovat lépe. 90 %
uvedneých TO ANI NEDOKÁŽE, pracovat lépe. Těch 10 % se možná pokusí, ale
protože to může mít i za stávající práci, proč by to dělal, 90 % kolem
něj to taky nedělá.
Už dost s těmahle socialistickýma teoriema, stojí za veškerýma
průserama aproblémama dnešního světa. Nejdřív makej lépe, pak za to
budeš lépe ohodnocen. Neexistuje jiný mechanismus. a ještě by to měli
určovat "zákazníci", kolik i takový učitel dostane, nebo se aspoň podílet
na určení, a ne ministerskej úředník v praze od stolu nebo odbory z
odborářský kantýny
aktuálně dneska a mělo by to platit všude by jakýkoli boj se šedou
ekonomikou měl být zdůvodňován MAXIMÁLNĚ snahou zaplatit dluhy státy. a
sekat ruce těm, kdo by je zase zkoušeli dělat.
a jinak už jsme si o tom psali - mají daňové ráje šedou ekonomiku?
pokud, jak velkou?