Jakákoli, pokud ji máme stejně definovanou :
https://cs.wikipedia.org/wiki/Inkluzivn%C3%AD_vzd%C4%9Bl%C3%A1v%C3%A1n%C3%AD
zařazovat úmyslně, dokonce záměrně, děti se zjevnou tělesnou nebo
dokonce vzdělávací (duševní) poruchou mezi děti zdravé je sice "tak
úžasně lidské", ale vzdělávání těch neinklizivů to prostě boří.
Ono stačí, že i tak jsou ve třídě děti rozličného inteligenčního
stupně, kterým se musí výuka tak nějak přizpůsobovat, ještě do toho
vraž dítě, které je obecně ve všem vč. myšlení pomalé nebo dokonce mu
musí nějak pomáhat další osoba.
KDYBY NIC JINÉHO, zpomaluje to výuku, ty děti se naučí méně než by
mohli.
Už jsme ti psal, že my kvůli uvedenému, už teda před dost lety, to je
pravda, přehlašovali dceru na jinou školu než ve čtvrti bydliště. To
prostě nešlo. A nakonec to udělalo 30 = rodičů. V té neinkluzivní škole
byli o 3/4 roku dál co se týče osnov.
A to nepíšu o tom, že se tomu inkluzivnímu věnovalo i víc času na
vysvětlování a v rámci "rovnosti" se vlastně tím dítětem řídil stupeň
probrání látky - v podstatě na úroveň, kterou bylo schopno pobrat to
inkluzivní dítě
podle mého je to jeden z dalších důkazů rčení, že cesta do pekla
bývá dlážděna dobrými úmysly.
Prostě ne. egalitařství (což inkluze v podstatě je už na školní
úrovni) nepatří do zdravé společnosti, není to přirozené. je mi to
líto.
a můžeš 1000x argumentovat tím, že mít takové dítě já, mluvím jinak -
nemluvím.
Jako nemluvím jinak když se mi tu snaží pohnout svědomím někteří
rusofilní dezoláti ohledně obětí ukrajinců jen proto, aby vyhrálo
rusko
to nejde. člověk musí být konziostentní