Taky se mohlo stát že mašinfíra jel ranní směnu s ČD a pak si střihnul fuštičku s Jančurou...
Taky se mohlo stát že mašinfíra jel ranní směnu s ČD a pak si střihnul fuštičku s Jančurou...
A to ještě není nic proti tomu až bude v kabině 70ti letý mašinfíra to bude kopec srandy
Seš trouba a nic nevíš. U Jančury nikdo takový není, netrpí se to, jednou to zkusil Flixbus a hoši dostali padáka.
Já netvrdím že vím. Ale ještě nedávno to bylo ve zprávách na ČT... Tak nevím kdo je trouba , možná ten redaktor,co myslíš?
Už vidím, jak Vančura v případě onemocnění svých mašinfírů raději vypustí pravidelné spoje, než by si najal záskok.
Jmenuje se Jančura, osobně jsem s ním několikrát mluvil, je to soukromník a jeho zaměstnanci mají správné smlouvy, jsou tak honorovaní, že si nedovolí proti své firmě nějaké kulišárny, byli by sami proti sobě. Ale to lidi vychovaní v socilaismu obvykle nechápou.
I p.Jančura byl ještě vychováván v socialismu a uváděl do politické síně slávy Andreje Babiše .
https://radiozurnal.rozhlas.cz/andrej-babis-mel-vest-zemi-rika-podnikatel-radim-jancura-6207146
https://www.forum24.cz/jancura-se-radil-u-babise-co-dostane-za-byznys
No v tom měl Jančura pravdu až na to, že nepředpokládal, že Babišovi se stane podnikáním i zábavou politika. Myslím že dnes už by to neříkal. On sám do politiky nešel, i když mohl.
Státní úředníci nechtěli žádným způsobem pustit Jančuru na koleje. On se i se státem soudil. Pamatuju i rozhovor s tehdejším ředitelem ČD, kterému Jančura řekl: Pane, víte proč jste ve ztrátě? Protože nejdražší je prázdné sedadlo.
On chtěl o tratě soutěžit ve výběrových řízeních podle EU, ale ministři měli strach, že by ČD tím výběrem neprošly, tak to brzdili jak se dalo. Nakonec povolili a Jančura tak otevřel cestu na koleje i dalším dopravcům.
Ani liberalizovaná železnice, se zdravou konkurencí , se neobejde bez
regulátora , nezávislého na dopravcích.
Jeho úkolem je chránit zájmy všech operátorů, tedy nejen těch
privátních, ale i Českých drah a jejich dceřiné společnosti ČD Cargo.
Regulátor by měl současně dohlédnout na to, aby investice národního
dopravce a jeho dceřiných společností nebyly zmařeny například nějakým
neodpovědným zásahem do chování na trhu.
Petr Moos se toho nedočkal-
https://zeleznicar.cd.cz/zeleznicar/rozhovor/petr-moos--rikam-ano-liberalizaci--ale-jen-s-nezavislym-regulatorem/-5663/
To že jsi s ním mluvil ještě nezaručuje že všechno je tak jak má být... Ostatně cestování s jeho žlutými vlaky je prý místy docela horor
Inu , říkala prý stará Blažková , že řešením by byla " širokorozchodná ".
A nepiš mi u heraklitav, tam mám ban. Ostatně od té doby co mě zabanoval to tam upadalo ani ta smečka štěkajících kojotů už nechodí
Prý..... Tak to je u tebe víc než jistota. Jel si někdy s jeho autobusem nebo vlakem?
Ano jel vlakem klima nefungovala a než mi domnesli kafe byli jsme už v Kolíně (jel jsem z Ostravy) ale je to už hodně dávno možná 10let. Navíc tam chvíli dělal stewarda synovec po půl roce zdrhnul ,neustálá buzerace a nakonec většinou spolupracovníci světe div taky přihřátí.
Tak já jel vlakem s Jančurou jen jednou do Havířova a zpět, je to přesně 10 let a pohoda, kafe bylo za chvíli, noviny taky, zásuvky fungovaly a žádný zpoždění nebylo.....busem víckrát hlavně do Varů a taky pohoda, ale to je už víc než 10 let
Každopádně ale mašinfíra přehlédnul /nebo zaspal?/ červenou a frčel vesele dál.
Alespoň to tvrdí drážní vyšetřovatelé, že vlak prosvištěl na červenou.
Neprosvištěl, ale zastavil. Jenže do něho už narazil ten nákladní vlak. Ovšem zastavit vlak se 17 vagony při 60 km/h potřebije nějakou dráhu. Měl na to strojvedoucí dost času a délky tratě mezi návěstidly?
Jo, máme už jenom svět titulků, AI a novinářů odborných na všechno.
Podle toho, jak jsem poslouchal ty lidi od železnice, tak nákladní vlak měl správně postavenou cestu, a Regiojet dostal povolení odjet ze zastávky. Odjel na zelenou, ale vzápětí viděl červenou, tak zastavil. Údajně brzdil už asi ze 60 km/h, které nabral.
Ovšem brždění něco trvá, takže lokomotivou zasáhl do té cesty nákladnímu vlaku. A krátce potom přijel ten nákladní a do všeho naboural. Vypadá to tak, že Regiojet dostal povolení k odjezdu, ale neměl nastavenou vlakovou cestu, protože tam není žádný zabezpečovač, kterým by to šlo udělat.
To je zatím zřejmé z výpovědi těch, kteří na dráze pracují, nikoliv těch od novin.
Včera bylo poměrně obsáhlé ,kvalitní zpravodajství na ČT24
Z Prahy nastavili cestu sice správně , ale strojvedoucí osobáku červenou
zaregistroval pozdě a stačil vjet do cesty náklaďáku. Co mě ale na tom
všem zarazilo nejvíc , je absence zabezpečovacího zařízení , paradoxně
na zrekonstruovaném a s velkou slávou otevíraném železničním prostoru.
Staré bylo zlikvidováno a nové ještě mimo provoz.
Jde o vzdálenost těch návěstidel. Jestliže na prvním při odjezdu měl zelenou a rozjel se, tak údajně když uviděl druhé návěstidlo s červenou, tak začal brzdit. Jenže měl 17 vagonů a tak to chvilku trvá. Cestu měl nastavenou zřejmě špatně, neměl podle mne vůbec dostat povolení k odjezdu na zelenou ze zastávky při takové délce vlaku, dokud neprojede nákladní vlak z protisměru. Jen z toho všeho je zřejmé, že za nehodu nemůže ani jeden strojvedoucí, ale že hlavy by měly padat jinde, nejspíš v té Praze.
To už jsem taky někde četl. Ten nákladní prý křižil cestu po kolejí ,která se běžně využívá v protisměru.
Na mým odkazu je něco jinýho. Tvrdí to drážní inspekce, že RegioJet projel návěstidlo na červenou. Tomu věřím víc než nějakým strejcům od dráhy, čili ajzboňákům.
Leda by tu byla varianta, že si pisálkové to vyjádření drážních vyšetřovatelů vymysleli, což by byl trestný čin jako vyšitej. Tomu moc nevěřím ale.
Však to se nevylučuje, podívej se na ten odkaz s fotkou z kamery dole. Čili: Vlak se rozjel na zelenou, pak na dalším návěstidle strojvedoucí uviděl červenou tak brzdil a zastavil, ale bohužel díky setrvačnosti a délce vlaku až kousek za návěstidlem, ne před ním. Vyjel původně na zelenou a nečekal, že další návěstidlo bude červená. Úplně debilní chyba systému.