Rozcestník >> Politika >> Diskuze k aktuálním zprávám

Informace

Název: Diskuze k aktuálním zprávám
Kategorie: Politika
Založil: Potua
Správci: Potua , Honza-Vichr
Založeno: 31.03.2020 21:23
Typ: Dočasné
Stav: Veřejné
Zobrazeno: 5766273x
Příspěvků:
151036

Předmět diskuze: Diskuze k aktuálním zprávám - Vlastní názor na aktuální téma, možno i s vložením odkazu na související článek.Samozřejmě bez osobních útoků,vulgarit a komolení jmen i nicků.
Máte nastaveno: řazení od: nejnovějších v stromovém zobrazení

Zobrazení reakcí na příspěvek #154566

Zobrazit vše


| Předmět: RE: RE: RE: RE:
07.06.24 05:45:24 | #154566
Reakce na příspěvek #154564

I p.Jančura byl ještě vychováván v socialismu a uváděl do politické síně slávy Andreje Babiše .

https://radiozurnal.rozhlas.cz/andrej-babis-mel-vest-zemi-rika-podnikatel-radim-jancura-6207146

https://www.forum24.cz/jancura-se-radil-u-babise-co-dostane-za-byznys


 #154564 

| Předmět: RE: RE: RE: RE: RE:
07.06.24 10:56:26 | #154581 (1)

No v tom měl Jančura pravdu až na to, že nepředpokládal, že Babišovi se stane podnikáním i zábavou politika. Myslím že dnes už by to neříkal. On sám do politiky nešel, i když mohl.


 #154566 

| Předmět: RE: RE: RE: RE: RE:
07.06.24 11:08:16 | #154582 (1)

Státní úředníci nechtěli žádným způsobem pustit Jančuru na koleje. On se i se státem soudil. Pamatuju i rozhovor s tehdejším ředitelem ČD, kterému Jančura řekl: Pane, víte proč jste ve ztrátě? Protože nejdražší je prázdné sedadlo.

On chtěl o tratě soutěžit ve výběrových řízeních podle EU, ale ministři měli strach, že by ČD tím výběrem neprošly, tak to brzdili jak se dalo. Nakonec povolili a Jančura tak otevřel cestu na koleje i dalším dopravcům.


 #154566 

| Předmět: RE: RE: RE: RE: RE: RE:
07.06.24 11:13:45 | #154583 (2)

To je pravda.


 #154582 

| Předmět: RE: RE: RE: RE: RE: RE:
07.06.24 12:13:36 | #154585 (2)

Ani liberalizovaná železnice, se zdravou konkurencí , se neobejde bez regulátora , nezávislého na dopravcích.
Jeho úkolem je chránit zájmy všech operátorů, tedy nejen těch privátních, ale i Českých drah a jejich dceřiné společnosti ČD Cargo. Regulátor by měl současně dohlédnout na to, aby investice národního dopravce a jeho dceřiných společností nebyly zmařeny například nějakým neodpovědným zásahem do chování na trhu.
Petr Moos se toho nedočkal-
https://zeleznicar.cd.cz/zeleznicar/rozhovor/petr-moos--rikam-ano-liberalizaci--ale-jen-s-nezavislym-regulatorem/-5663/


 #154582