No v tom se asi neshodneme. První trať byla postavená v roce 1836 na tzv. fortifikačních pozemcích po zbořených hradbách a polohou už nevyhovovala ani za první republiky, museli přistavět slepé koleje - 5. nástupiště zvané Přerovské nádraží za poštou.
Město se mezitím rozrostlo a pod nádražím je několik hektarů státních pozemků a opuštěné kolejiště někdejšího tzv. Rosického (uhelného) nádraží, kterému teď pyšně říkáme Dolní nádraží, přestože to vůbec nádraží není.
Já bych byl pro zachování té krásné secesní budovy jako jakési vstupní brány ze strany historické části města do nového železničního uzlu s moderním kolejištěm právě na místě toho Rosického, tam nikdo nebydlí a je to jen zarostlý náletem. Pozemky i kolejiště jsou samozřejmě státní.
K tomu se dá lehce přivést MHD a autobusové nádraží už je z opačné strany, vznikne tak uzel dost podobný vídeňskému Südbanhoff, jenom oni k tomu přivedli i metro.