Přesto nejsi obj.schopen posoudit práci jednotlivých úředníků.A pokud
máš pocit,že je jich moc a pracují špatně,odpovědní jsou jejich
nadřízení.
Co se toho školství týče,event.pozitivní změny se mohou projevit až s
odstupem.
Přesto nejsi obj.schopen posoudit práci jednotlivých úředníků.A pokud
máš pocit,že je jich moc a pracují špatně,odpovědní jsou jejich
nadřízení.
Co se toho školství týče,event.pozitivní změny se mohou projevit až s
odstupem.
Ale jakpak to, že ne? .-)))))))))))))) Dokonce i podle jeho pracovních povinností, pokud k tou úředníkovi musím chodit a spolupracovat :-))))) natož podle svých kriterií, jak jsme psal.
zase jsi zůstala na půl cesty : ano, jak dobře v rámci daných pracovních povinností pracují má kontrolovat a vyhodnocovat jejich vedoucí. v pořádku
jenže já jasně napsal, že mnozí z nich žádné pracovní povinnosti ustátu ani ít nemají, protože nedělají práci, kterou by po nich někdo chtěl až tak, že by jim za ni zaplatil. je to práce vymyšlená "vedoucím" nebo tou hierarchií nad ním a ještě navíc uměle ohodnocená, bez jasných objektivních podkladů (nebo kdo a jak určil, kolik peněz má dostat úředník a vyplnění nějakýho lejstra? - dneska se to určuje tak, že si ouředníci řeknou, že státní zaměstnanec MÁ MÍT jako je průměrný plat v soukromém, spíš trochu víc, a pak to "podělí počtem vyplněných lejster" .-))))) tedy přesně naopak, než jak to funguje v soukromém
a to platí i o těch školách - pominu, že 30 let, palty jim stoupají a vzdělání dětí klesaá - ale když, tak přidat, až ačnou vylejzat vzdělanější děti (víc s větším stupněm "naučení".