Rozcestník >> Věda a technika >> ELEKTŘINA

Informace

Název: ELEKTŘINA
Kategorie: Věda a technika
Založil: Ondi
Správci: Ondi
Založeno: 10.01.2020 18:05
Typ: Dočasné
Stav: Veřejné
Zobrazeno: 32384x
Příspěvků:
154

Toto téma sledují (5):


Předmět diskuze: ELEKTŘINA - Pro všechny, které fascinuje tento druh energie, potýkají se s jejími zákoutími a chtějí sdělit své poznatky.
Máte nastaveno: řazení od: nejnovějších v stromovém zobrazení

Zobrazení reakcí na příspěvek #103

Zobrazit vše


| Předmět: RE: RE: RE: RE: RE: Skladování Li-Ion…
23.07.20 13:44:38 | #103
Reakce na příspěvek #101

Ofukování baterie, motoru i regulátoru vzduchem od vrtule i náporově je velmi důmyslně vyřešeno. Vzduch je u kuželu vháněn od vrtule pod kapotu a výstup aerodynamicky uspořádán tak, že dochází k podtlaku.
Jinak reálný čas letu je 6 až 8 minut (velký akrobatický model), jelikož v sestupných obratech je motor zcela vypnut, nebo v přímém letu odebírá velmi malý proud. Větroň o rozpětí 3,5 m 15 až 30 minut. Při termice i déle jak hodinu a na svahu i několik hodin, když je jeho sklon a vítr příznivý.
Co se týká DC výstupu elektrocentrály, tak původní Scheppach SG 2 000 (2 000 W) tento měla, ale pro napájení nabíječky nepoužitelný (už při malém zatížení klesalo napětí). Nyní tu mám pouze Stanley SIG 1200S která váží pouhých 12 kg a DC výstup nemá. Používám zdroj pro servery HP / 230 V AC vstup a DC výstup 2x 47A 12V (upraven na 14V).


 #101 

| Předmět: RE: RE: RE: RE: RE: RE: Skladování Li…
23.07.20 13:46:28 | #104 (1)

Díky za zajímavé info.


 #103