Kritické posouzení náboženské ideologie ...myslíte atestickú kritiku? tá je pravdivá pravdoucí?
Kritické posouzení náboženské ideologie ...myslíte atestickú kritiku? tá je pravdivá pravdoucí?
Kritické posouzení je takové, které není nekritické. A nekritický přístup znamená žraní nabízeného i s navijákem. Tedy ten tvůj.
:-) vtipkujete! ...čo je to kritické posúdenie veriaceho? ateistické?:-)
Ani věřící nemusí svou víru posuzovat nekriticky. Pomůže mu to uvědomit si, že jeho „pravda“ je zcela závislá na uvěření, a že uvěření naopak není závislé na tom, zda je jeho obsah pravda. A tedy že víra (ani počet věřících) neznamená nutně pravdu. Že znamená jenom víru.
A že nevěřící není ani hloupý, ani povrchní, ani konzumní, ani egoistický, ani neempatický, ani mamonářský (ani ty další voloviny, co sem o něm pořád vrháš), ale že jeho důvod k nevíře je naprosto legitimní a rozumem podložený přinejmenším jako víra.
Nekritický věřící je náboženský zaslepenec. Nejlepší výchozí materiál pro náboženské války. Přesně jako ty.
Poznámka:
To opakovaně a opakovaně použité množství "milujících křesťanů" 2,5
miliardy by mělo být zárukou mírumilovného světa, nebo?
nuž, máte pravdu, bez kresťanov by tento svet skolaboval v nenávisti a vo válkach....kde nie je Boh, tam moc netreba pre válku...a dnes to extrémne platí...
Stačí se podívat na množství nábožensky motivovaných válek z poslední doby. Bez víry v boha by k nim nedošlo.
nábožensky (vo viere v Boha) nie je motivovaná- a ani nenastala žiadna válka, ani nikdy nebola...treba rozlišovať, čo je válka, kedy je to válka...obranné války s spravodlivé, nie sú principiálne války...
Tak teď lžeš. Každá válka (dobře – nejen válka, ale i pogromy a jiné násilí), do kterých lidé jdou s tím, že to spočítají nevěřícím nebo jinak veřícím, je náboženské násilí. A to je vždycky podmíněné vírou v boha – kdyby nikdo nevěřil, nebude mít kdo (a proč) ukazovat nevěrcům nebo špatnověrcům, zač je toho loket. Tohle dpobře víš, a přesto sem kydáš takové nesmysly!
Naprosté nesmysly.ještěže jste se tyrousili napříč světem rozdávat toho vašeho boha a to i silou, jak někdo nechtěl nebo měl jinýho, rozkřápli jste mu hlavu, vy miláčci :-)))
Ta ateistické kritika náboženských ideologií je zajisté
objektivnější, než kritika teistů jiného vyznání. A kritika teistů
vlastního vyznání může být jen parciání, jako například kritika
nesmyslného celibátu, nebo diskuze o tom jestli je nutno se křižovat
pravicí, nebo je přípustné použít levici.
Pochopitelně existuje i kritika obřezávání hochů, nebo mrzačení vulvy
děvčat.
Ta ateistické kritika náboženských ideologií je zajisté objektivnější, než kritika teistů jiného vyznání..asi nás chcete baviť...
Pochopitelně, neboť to na diskuzi s teisty jednoduše není.
Objektivita, visitore, vyžaduje nezřídka odstup od objektu umožňující
lepší perspektivu, tedy přehled.
problém je v tom, že ani netušíte, čo je to "objektivita"- ateismus ju nedáva, naopak, ničí...objektivita je len v Bohu, mimo Boha nie je....
Objektivita při posuzování ideologie není mezi jejími přívrženci, ani mezi přívrženci konkurenčních ideologií. Je jen mimo tyto ideologie.
Že je jen v bohu, to je právě typický neobjektivní názor přívržence jedné takové ideologie.
Jak může být objektivní něco, o čem nevíš, jestli to existuje?
.-))))))))))
nikdy jsi to neviděl, neslyšel atd.? .-)))))))))))))))