Protože to tak neni. V mystice mužský a ženský princip neoznačuje muže a ženu.
Protože to tak neni. V mystice mužský a ženský princip neoznačuje muže a ženu.
Když to chceš uvést do praxe (ne jen o tom diskutovat) tak není jiná možnost než se s jednou tou částí ztotožnit, z tou která Ti je vlastní.
Jediné, s čím se máš ztotožnit, je Boží vůle. Tak je to v Bibli. O
ztotožnění s nějakou částí Boha naopak není v Bibli ani slovo.
A mimochodem ztotožňovat se s Bohem znamená činit ze sebe Boha. Je to
obrhřích.
To právě že je boží vůle být v Bohu a Bůh v nás, málo jsi studoval Bibli ?
V Bohu budeš tím, že uvedeš svou vůli do souladu s jeho.vůlí. Tím budeš jedno či v jednotě s Bohem. Je to přece jasné z Ježíšovo slov, kdy prosí za to, aby i lidé byli jedno s Otcem, tak jako je jedno s Otcem on Ježíš.
To je takové jakoby od Svědků Jehovových převzaté, oni všude kde je napsané že Bůh je a nebo měl by být v nás a mi v Bohu, tak si to přeložili na to že jsou s Bohem ve spojení a v novějším překladu jsou s ním v jednotě a nebo za jedno a přímo se zdráhají tomu že by Bůh měl být v nich, což vyplynulo v diskuzích s nimi.
No a? Otec je v něm, protože je Ježíš v jednotě s Boží vůlí. Proto prosí o to, aby i ostatní byli v této jednotě a Otec byl v nich.
Jo ale skrze ženy se projevuje mateřsky, o tom je například v Izajáši 66.
Skrze muže i ženy se projevuje stejně. Nikde nemáš v Bibli, že by se měl projevovat u každého jinak.
Tak že do toho Izaiáše 66 jsi si nezašel si to přečíst a co to jak se přirovnává ke kvočně a nebo k orlici to taky nic ?
Tím, že se přirovnává ke kvočně není řečeno, že by se v mužích a ženách projevoval odlišně.
V Jeremiáš 31:31-33 taky a Ježíš kvůli tomu přišel, byl poslán aby tomu tak bylo, jsme údy jeho těla a ženy nikdo nepředělal na muže.
Ale jo je že budeme sát s prsů a chování na kolenou jako když matka těší - tak nás bude Bůh těšit.