Ty tvoje výcucy z palce nejsou argumenty, ale fabulace.
Ty tvoje výcucy z palce nejsou argumenty, ale fabulace.
Ale no - píšeš o soudcích a já se ptal k jaký soudní radě je
přirovnává.
Takže zase blafuješ a vyhýbáš se odpovědi s podezřením na to, že
nedokážeš přímo odpovědět.
Takže : K jakému Bohu a radě bohů je to směrováno, když judaismus má
jednoho Boha? K egyptské, řecké nebo k jaké radě podle judaismu
neexistující radě.
Tam se nemluví o radě, ale o shromáždění, o Božím shromáždění (slovo Bůh je zde v jednotném čísle), a nejedná se o "fyzické" setkání, ale o fiktivní coby básnický obrat: Bůh izraelské soudce jakoby shromažďuje, aby k nim všem promluvil toto odsouzení či aby vykonal takovýto soud nad nimi.
ad soucet:
.."Bůh izraelské soudce jakoby shromažďuje, aby k nim všem promluvil
toto odsouzení či aby vykonal takovýto soud nad nimi"..
v tom pripade prosim uved text z hebrejske Bible, kde jsou izraelsti soudci
nazvani אלהים , kdyz na tomto cteni trvas
מִזְמ֗וֹר לְאָ֫סָ֥ף אֱֽלֹהִ֗ים נִצָּ֥ב בַּעֲדַת־אֵ֑ל בְּקֶ֖רֶב אֱלֹהִ֣ים יִשְׁפֹּֽט׃
ad soucet:
.."Podkladové materiály jsem ti už předložil"..
bohuzel zadny, kde by izraelsti soudci byli v hebrejske Bibli nazvani אלהים
- muzes mne na nej tedy prosim odkazat? s velkou radosti to zde s tebou
rozeberu..
ad:
posli mi prosim odkaz na dany text.. pekne prosim, smutne koukam, prstickem
skrabu
Ne, takový ne, ale uvedl jsem ti texty, v nichž se dává do úzké souvislosti soudce a Bůh.
ad soucet:
neblazni.. neuvedl jsi prece jediny text, ktery by byl co se cteni dane pasaze
jakozto monotheisticke relevantni a kuprikladu tve "v obou případech třeba
Kralická Bible slovo Bůh překládá přímo slovem soudce" je natolik
dementni, ze jsem ho radsi ponechal bez komentare - v ramci snahy o zachovani
seriozni diskuse se o to tedy prosim pokus jeste jednou - mel bys byt snad rad,
ze dostavas sanci tve cteni oduvodnit
Uvedl jsem odůvodnění, proč lze slovo bohové zde číst jako soudci a taky jsem doložil, že tak čteno skutečně bylo. Dementní je tvoje ignorantství.
LZE ale neznamená, že je to v souladu s tím, jak to má být správně.
ad soucet:
.."Uvedl jsem odůvodnění, proč lze slovo bohové zde číst jako soudci
a taky jsem doložil, že tak čteno skutečně bylo"..
mozkem
disponujiciho by snad i napadlo, ze navzdory skutecnosti, ze Buh je v Pismu
tradovan jakozto ten, pred kterym budeme jednoho dne stat a budeme souzeni, tedy
Buh jakozto soudce, tak to samozrejme automaticky neznamena, ze ve chvili, kdy
autori hebrejske Bible pisi o bozich, maji tim na mysli LIDSKE izraelske
soudce.. pro kreteny je zamena dle ctene libosti zrejme mozna, ale ackoliv to
pro tebe asi bude sokujici, tak ver, ze neni soudce (Buh) jako soudce (clovek)
tvoje oduvodneni jsou smesna / stoji za HOVNO, ale zrejme se na tom nic nezmeni
- fakt nemam pocit, ze by to bylo tim, ze jsi nevzdelany, ale problem je dle
meho v tom, ze jsi NEVZDELATELNY
p.s. jo a nezapomen mi v reakci napsat, ze to same bys mohl napsat i ty o mne,
protoze to samozrejme ucinit muzes hned
když to shrneme, tak já odůvodnění mám, přičemž ty jsi se proti nim pokusil vznést námitku, kterou jsem vyvrátil. Od té doby už máš jenom silácké prázdné kecy. Takže nejenom, že jsem biblicky zdůvodnil, že jsou v Žalmu 82 míněni izraelští soudci, ale i jsem doložil, že to tak bylo chápáno (lze uvést třeba i Talmud).
Tím bychom to mohli uzavřít.
ad soucet:
prezentovani picovin neoduvodnuje cteni, ktere je nejen dle meho presvedceni,
ale i dle vedeckou obci zastavaneho konsensu v rozporu s pramenem a jim
tradovanou historii - ale jak jsem jiz uvedl, ver si cemu chces a to i vcetne
toho, ze mas pravdu - klidne to tak proto muzes uzavrit
Právě proto, že prezentuješ jenom z prstu vycucaný píčoviny, tak je možno to uzavřít.
ty máš úplný hovno a nevyvrátil jsi vůbec nic, ty namyšlený debile...
To je to samé, jak Svědkové píšou, že v Jan 1 : 1 - LZE slovo Bůh přeložit jako
bohem/božské
JB :
J 1 : 1 Na počátku bylo Slovo a to Slovo bylo u Boha a to Slovo bylo Bůh.
B Kral :
J 1 : 1 Na počátku bylo Slovo a to Slovo bylo u Boha, a to Slovo byl Bůh.
PNS (SJ)
J 1 : 1 Na počátku bylo Slovo a to Slovo bylo u Boha a to Slovo bylo
bohem/božské
Jednoduše si vložit, co se hodí - jak so pasuje, aby si vytvořili Bibli k
obrazu svému.
Bible Kralická :
Ž 82:
1 Žalm Azafův. Bůh stojí v shromáždění Božím, u prostřed
bohů soud čině,
Taky je tam bohů.
ČEP :
1 Asafa. V shromáždění bohů postavil se Bůh, vykoná soud
mezi bohy:
JB :
1 Asafův. Bůh povstává v božské radě, uprostřed
bohů soudí:
No číst zatím umím a rozeznám j.č. a m.č. se mi taky daří.
to bys měl ty, primitive, v originále jsou bohové, žádné soudci, demente...