ešte ste neurobili "hop", nepreskočili svoj tieň/stín, príde čas, že si spomeniete na krst a tú záruku, ktorú za vás dali rodičia a krstní rodičia......
ešte ste neurobili "hop", nepreskočili svoj tieň/stín, príde čas, že si spomeniete na krst a tú záruku, ktorú za vás dali rodičia a krstní rodičia......
Už zase ten pobožný kolovrátek - "na smrtelné posteli budeš litovat,
úpět strachem a volat všechny kněze z okolí ... blabla bla".
To je visitore problém pobožných, že se třesou už při představě svého
biologického konce a namlouvají si, že ateisté to budou mít ještě
horší.
Navrhuji, že si řekneme až po smrti, jak to kdo vnímal, do té doby bych to nechal plavat.
No visitor zapomíná, že drtivá většina ateistů umírá v spánku - takže zaspí na věčnost - nestihnout si ani vzpomenout na nějakého Boha.
no ba , věrný a úporně věřící křestan ze mne věru nevyrostl ,zaplatpánbu
na mém případě je krásně vidět jak je ten výmysl křtít malé děti které se nemohou sami rozhodnout o ničem ,křtili mě vlastně jen kvůli babičce která si to jediná přála ,rodiče nevěří ,já už vůbec .....
poďakujte (nebohej?) babičke, tá je v nebi, a isto sa za vás (a vašu rodinu) v nebi aj modlí - oroduje za vás u Krista, takže uvedomte si to!:-)...
katolícka vierouka:
človek po telesnej smrti ide hneď do:
Sám tomu nevěříš.
Chudák křižáci - bojovali za Boha a za krutost skončí v pekle.
(Vierouka je vierouka - přes to vlak nejede)
Možná i milovali, to těžko posoudíme. nejhorší je vůbec nic... ani ryba ani rak. žádná vášeň, žádný cit.
jo, milovali - Kristův kříž tak, že lidi masakrovali hlava nehlava včetně žen a dětí ve jménu Krista - Spasitele...
Nijak je neobhajuji. Přece každý by chtěl žít v klidu se svojí
rodinou, malé hospodářství. Přesto to obětují, vzdají se všeho a jedou
trpět a umírat do vzdálených zemí. Na to je třeba mít velkou víru a
velké srdce.
U nás mají lidé problém se přestěhovat do vedlejšího města za prací.
Kdysi uvažovali velkoryseji. Umírání k životu patřilo, ochota zemřít za
ideál. Umřít pro něco, pokud vím křižáci bojovali proti muslimům,
chtěli osvobodit Jeruzalém. Taky chránili poutníky. A ano, také zabíjeli.
Byla to těžká doba. Jsem přesvědčena že v dnešní době by určitě
rádi houpali vnuky na kolenou.
A proto plenili města, znásilňovali ženy, zabíjeli je i děti.
Dnešní muslimové taky umírají pro "něco"
križiakov by som neposielal do pekla, nespájať ich činnosť s peklom...na peklo sa musí pozerať inak, patrí iným hriešnikom...
A jak se v Nebi zachytí, aby "nepřelétli" někam do "nekonečného" vesmíru??
Moje babička je podle tvé rétoriky zajisté v pekle. Na rozdíl od babičky Boženky Němcové byla praktickou ateistkou, u nás se jedlo maso i v pátek, v celém domku ani jeden křížek, nebo svatej vobrázek a v knihovně jsem nenašel ani jedinou bibli. A to mám já, coby skalní ateista, bible hned tři.
Ty bible jsou poblíž Hadererovy karikatury Ježíše, že kterou byl v Řecku za jeho nepřítomnosti odsouzen na půl roku do vězení (náhradní pokuta 1600€ ). Rozsudek byl na upozernění z Bruselu Řeckou justicí prohlášen za neplatný.
V Česku protestovalo vedení různých církví a několik souromých osob
proti tomuhle dílu, ale žaloba Haderera byla 2004 odmítnuta s odůvodněním,
že se jedná o přípustnou karikaturu.
Pobožní zase prohlásí "dehonestace a výsměch 2,2 miliard lidí!.
K nakouknutí : https://de.wikipedia.org/wiki/Das_Leben_des_Jesus
Jo a na okraj, prý obsahuje kouř kadidla THC, podobně jako hašiš. V té karikatuře totiž tvoří zázkaky Ježíš opojený kadidlem. Tohle prý vytáčelo církevní hodnodtáře do ruda.
Jde o tenkou knížku, příběh druhu komix.
České vydání se nabízí se i v antikvariátu:
https://muj-antikvariat.cz/kniha/zivot-jezise-haderer-gerhard-2003
nebo
https://www.antikvariatkladno.cz/ZIVOT-JEZISE-GERHARD-HADERER-NABOZENSTVI-d22078.htm
Mohu vřele doporučit, člověk se při tom krásně zasměje (tedy českou verzi nemám a nečet jsem ji). Jinak mám od Hadera několik sbírek karikatur politiká, občanů atd.
Přesně jako u mne. Je to tradice, která nebolí zrovna tak jako strojení vánočního stromečku. Je to původně pohanský zvyk a obyšej, který převzali křesťané. Doložený první v interiéru a ozdoben svíčičkami byl vyzdoben kněžnou Dorotou Sibyllou ze Slezka roku1611. Tedy v době kdy církev slábla.