jsi ubožák, nikdo před tebou neutekl, ale ty si musíš něco namlouvat, abys měl pocit, že máš pravdu...
jsi ubožák, nikdo před tebou neutekl, ale ty si musíš něco namlouvat, abys měl pocit, že máš pravdu...
Ubožák je ten, kdo lže, ignoruje fakta, vykrucuje se a dělá frajera.
tak lež vidím u tebe - prý před tebou někdo utekl s pláčem...
dá se to nazvat i děláním frajera...
ale tak je to s tebou vždycky...
Boha obhajovat nemusím, můj Bůh nevyžaduje, abych podřízl svého syna, anebo vyvraždil nějaké město včetně dětí...
Nekročára považuješ za Boha (on sám sebe taky). Je to patrný z tvých reakcí.
No hru na Boha tady předvádíš ty - i on má za každou cenu pravdu -
lidské oběti nevyjímaje.
Dalko, prober se! Pravdu mají fakta! A já mám tedy pravdu tehdy, když poukazuju na fakta.
Předložil jsem ti jednak logický fakt (že já jakožto aktivní regulační prvek/činitel nemůže být totožný s mozkem) a jednak jsem uvedl tvrzení Práva, které se opírá o poznatky akademické vědy.
Ty dvojité zápory jsou někdy zavádějíci.
Napsal: Není důvod si myslet, že
není. jasnější asi by bylo: "Je důvod si myslet, že je".
Ještě jasnější by bylo napsat "Ano".
Úplně jasné je, že mrtvý mozek je bezcený shluk uhlohygrátů. Jak by
pobožný napsal "je to připodobnění CPU, které někdo odstřihnul všecky
-nožičky-, pouzdro a čip pomačkal ve svěráku". Amen.
Jen živý a zdravý mozek má sebevědomí (freudovské JÁ) a někdy i
intelekt.
Ty varianty cos napsal by možná byli jasnější, ale já to napsal tak, jak je to z mého pohledu přesnější.
ad DalkoT:
kdybych nebyl
jen "nestrannym pozorovatelem" diskuse a stale na ni aktivne participoval, tak
bych oduvodneni tvrzeni "touhy ani emoce "nedělá" já, nevytváří je,
nýbrž se mu dějí, přicházejí k němu zvenčí" argumentem, ze
"soudy přihlížejí k tomu, když je trestný čin spáchán pod vlivem
afektu, tedy silné emoce, protože člověk pod afektem ztrácí sebekontrolu,
tj. jednání člověka neřídí já, ale afekt", odmitl kuprikladu
poukazanim na skutecnost, ze i ona "silna emoce" je vytvorena nasim mozkem
jakozto neoddelitelna soucast kognitivnich myslenkovych procesu, ktere pod jejim
vlivem narusuji zdravy usudek a vedou k impulzivnimu kriminalnimu chovani - sice
jde o reflexivni myslenkovy proces bez mechanismu, ktery by ho korigoval, ale
neznamena to, ze by pochazel "zvenci", ale ze se v ramci kontinua vychylil od
rizeneho k automatickemu
ale tu lež jsem ti dokázal, že? a tím tě ponížil, měl bys utíkat s
pláčem...