Ján byl ještě malý chlapec vtehdy tak šel k ní do adopce.
Ján byl ještě malý chlapec vtehdy tak šel k ní do adopce.
Jan 19
26Když Ježíš spatřil matku a vedle ní učedníka, kterého miloval, řekl
matce: „Ženo, hle, tvůj syn!“
ale prosím vás, Jan bol dospelý muž (okolo 20-22 rokov) nezavádzajte a adoptoval Ježišovu matku...prečo si ju nezobrali k sebe Ježišovi "bratia"? (boli? kde boli?) - divné, že!
A proč by mu asi sedával při jídle na kolenouch a u stolu odpočíval na
prsích jeho?
Protože byl malý, proto a nebo snad pro něco jiného?
To vy zavádzáte když tvrdíte že ji dal do opatrování Janovi, ona byla v
té době ještě mladá žena, si to spočítejte.
Je to psáno takto v Bibli to Vám to mám zase vyhledat?
Jan 13
23 Byl pak jeden z učedlníků Ježíšových, kterýž zpolehl na klíně
jeho, jehož miloval Ježíš.
Jan 21
20 I obrátiv se Petr, uzřel toho učedlníka, kteréhož miloval Ježíš, an
jde za ním, kterýž i odpočíval za večeří na prsech jeho,
Jn 13, 23J eden z učedníků, kterého Ježíš miloval, byl u stolu
po jeho boku.
Jn 21, 20 Petr se obrátil a spatřil, že za nimi jde učedník, kterého
Ježíš miloval, ten, který byl při večeři po jeho boku a
který se ho tehdy otázal: „Pane, kdo tě zrazuje?“
J 13:23
CSP Jeden z jeho učedníků, kterého Ježíš miloval, spočíval u stolu v
Ježíšově náručí.
MPCZ I ležel u stolu v Ježíšově náruči jeden z jeho učedníků, jehož Ježíš miloval;
ZP Jeden z jeho učedníků seděl skloněn na prsa Ježíšova, ten, kterého Ježíš miloval.
OP Jeden z jeho učedníků byl u stolu přímo po boku Ježíšově, ten, kterého měl Ježíš tolik rád.
BKR1 Byl pak jeden z učedlníků Ježíšových, kterýž zpolehl na klíně jeho, jehož miloval Ježíš.
BKR Byl pak jeden z učedlníků Ježíšových, kterýž zpolehl na klíně jeho, ten, jehož miloval Ježíš.
BKRS BylG2258{V-IXI-3S} G345{V-PNP-NSM} pakG1161{CONJ} jedenG1520{A-NSM} z učedlníkůG3101{N-GPM} JežíšovýchG2424{N-GSM}, kterýž zpolehl naG1722{PREP} klíněG2859{N-DSM} jehoG846{P-GSM}, ten, jehožG3739{R-ASM} milovalG25{V-IAI-3S} JežíšG2424{N-NSM}.
NBK98 Jeden z Ježíšových učedníků, ten, kterého Ježíš miloval, pak ležel u stolu v Ježíšově náručí.
NBK Jeden z Ježíšových učedníků, ten, kterého Ježíš miloval, pak ležel u stolu v Ježíšově náručí.
NBK06 Jeden z jeho učedníků, ten, kterého Ježíš miloval, ležel u stolu po Ježíšově boku.
B21 Jeden z jeho učedníků, ten, kterého Ježíš miloval, ležel u stolu po Ježíšově boku.
B21P Jeden z jeho učedníků, ten, kterého Ježíš miloval, ležel u stolu po Ježíšově boku.
JB Jeden z jeho učedníků, ten, kterého Ježíš miloval, byl u stolu těsně vedle Ježíše.
NK Ale jeden z jeho učedníků, kterého Ježíš miloval, stoloval v Ježíšově náruči.
COL Jeden z jeho učedníků, ten, kterého Ježíš miloval, spočíval na prsou Ježíšových.
KLP Jeden z jeho učedníků ležel na Ježíšových prsou, ten, kterého Ježíš miloval.
SYK Stoloval pak jeden z učeníků jeho na lůně Ježíšově, ten, jehož Ježíš miloval.
SKR Jeden z jeho učedníků, kterého Ježíš miloval, spočíval Ježíšovi u prsou.
ROH A jeden z jeho učeníkov, ktorého miloval Ježiš, súc za stolom bol opretý na hrudi Ježišovej;
SKP Jeden z jeho učeníkov, ten, ktorého Ježiš miloval, bol celkom pri Ježišovej hrudi.
SEP Jeden z jeho učeníkov, ktorého Ježiš miloval, bol za stolom(1) po Ježišovom boku.(1) Podľa rímskeho zvyku sa pri stolovaní ležalo.
SEVP Jeden z Jeho učeníkov, ktorého Ježiš miloval, spočíval na prsiach Ježišových.
BOT Jeden z jeho učeníkov, ten, ktorého Ježiš miloval, bol pri stole celkom naproti Ježišovi.
J 21:20
CSP Petr se obrátil a uviděl, jak za nimi jde učedník, kterého Ježíš
miloval a který se také při večeři naklonil k jeho prsům a řekl: ‚Pane,
kdo je ten, který tě zrazuje?‘
MPCZ Petr se obrátil a vidí, že za ním jde ten učedník, jehož Ježíš miloval, jenž se při té večeři i opřel o jeho hruď a řekl: Pane, kdo je to, jenž tě vydává?
ZP Petr se obrátí a vidí, jak za ním jde učedník, kterého Ježíš miloval, který také u večeře spočíval na jeho prsou a zeptal se: »Pane, kdo tě zrazuje?«;
OP Petr se obrátil a viděl, jak za ním jde ten učedník, kterého měl Ježíš tolik rád a který se mu při večeři nachýlil nazad na prsa a zeptal se: »Pane, kdo je ten tvůj zrádce?«
BKR1 I obrátiv se Petr, uzřel toho učedlníka, kteréhož miloval Ježíš, an jde za ním, kterýž i odpočíval za večeří na prsech jeho, a byl řekl: Pane, kdo jest ten, kterýž tě zradí?
BKR I obrátiv se Petr, uzřel toho učedlníka, kteréhož miloval Ježíš, an jde za ním, kterýž i odpočíval za večeří na prsech jeho, a byl řekl: Pane, kdo jest ten, kterýž tě zradí?
BKRS IG1161{CONJ} obrátivG1994{V-2APP-NSM} se PetrG4074{N-NSM}, uzřelG991{V-PAI-3S} tohoG3588{T-ASM} učedlníkaG3101{N-ASM}, kteréhožG3739{R-ASM} milovalG25{V-IAI-3S} JežíšG2424{N-NSM}, an jdeG190{V-PAP-ASM} za ním, kterýžG3739{R-NSM} iG2532{CONJ} odpočívalG377{V-2AAI-3S} zaG1722{PREP} večeříG1173{N-DSN} naG1909{PREP} prsechG4738{N-ASN} jehoG846{P-GSM}, aG2532{CONJ} byl řeklG2036{V-2AAI-3S}: PaneG2962{N-VSM}, kdoG5101{I-NSM} jestG2076{V-PXI-3S} tenG3588{T-NSM}, kterýž těG4571{P-2AS} zradíG3860{V-PAP-NSM}?
NBK98 Petr se obrátil, uviděl toho učedníka, kterého Ježíš miloval, jak jde za ním (a to byl ten, který při večeři spočinul na jeho prsou a řekl: "Pane, kdo je ten, který tě zrazuje?").
NBK Petr se obrátil, uviděl toho učedníka, kterého Ježíš miloval, jak jde za ním (a to byl ten, který při večeři spočinul na jeho prsou a řekl: "Pane, kdo je ten, který tě zrazuje?").
NBK06 Petr se otočil a uviděl za sebou jít učedníka, kterého Ježíš miloval (byl to ten, který ho tehdy při večeři objal a zeptal se: "Pane, kdo tě zradí?").
B21 Petr se otočil a uviděl za sebou jít učedníka, kterého Ježíš miloval. (Byl to ten, který ho tehdy při večeři objal a zeptal se: "Pane, kdo tě zradí?")
B21P Petr se otočil a uviděl za sebou jít učedníka, kterého Ježíš miloval. (Byl to ten, který ho tehdy při večeři objal a zeptal se: „Pane, kdo tě zradí?“)
JB Petr se obrátil a spatří, že za nimi kráčí učedník, kterého Ježíš miloval, právě ten, který se mu při večeři naklonil na prsa a řekl: "Pane, kdo je ten, který tě vydává?"
NK Ale otáčeje se, Petr hledí na učedníka, kterého Ježíš miloval, doprovázejícího je, který se i v té večeři uložil přes jeho prsa a řekl, Panující, kdo je ten, vydávající tě?
COL Petr se obrátil a uzřel za sebou jíti toho učedníka, kterého Ježíš miloval a který při večeři také spočíval na jeho prsou a řekl: „Pane, kdo je ten, který tě zradí?“
KLP Petr se obrátil a viděl, jak za ním jde učedník, kterého Ježíš miloval a který ležel při večeři na jeho prsou a zeptal se: »Pane, kdo tě zradí?«
SYK Petr obrátiv se uzřel za sebou jíti toho učeníka, kterého Ježíš miloval, který při večeři byl i na prsou jeho spočinul a řekl: „Pane, kdo jest ten, který tě zradí?“
SKR Petr se obrátil a spatřil, že za ním jde ten učedník, kterého miloval Ježíš a který mu při večeři spočinul u prsou a řekl: „Pane, kdo tě to zrazuje?“
ROH A Peter obrátiac sa videl učeníka, ktorého miloval Ježiš, že ide za ním, ktorý sa to aj pri večeri bol privinul k jeho hrudi a povedal: Pane, ktorý je to, ktorý ťa zradí?
SKP Peter sa obrátil a videl, že za nimi ide učeník, ktorého Ježiš miloval, ten, čo sa pri večeri naklonil k jeho hrudi a spýtal sa: „Pane, kto ťa to zradí?“
SEP Peter sa obzrel a zbadal, že za ním ide učeník, ktorého Ježiš miloval a ktorý sa pri večeri naklonil k jeho hrudi a opýtal sa: Pane, kto je to, čo ťa zrádza?
SEVP Obrátiac sa videl za sebou ísť učeníka, ktorého Ježiš miloval a ktorý sa Mu pri večeri skláňal na hruď a povedal Mu: Pane, kto je Tvoj zradca?
BOT Peter sa obrátil a videl, že za nimi ide učeník, ktorého Ježiš miloval, ten, čo sa pri večeri naklonil k jeho hrudi a spýtal sa: "Pane, kto ťa zradí?"
vys ste nikdy ako dospelá nespočinula matke/otci na ramene?, nikdy ste si nepritúlia svoju tvár k tvári matky/otca? Ježiš bol pre Jána učiteľ, pochopil jeho božstvo, Ježiš videl do jeho srdca, vedel, že Jan veľmi citlivý, rozumný, láskavý a chápajúci (Božie veci) mladík, a že je jediný z apoštolov, ktorý pochopil, a zjavil nám najšokujúcejší/najkrajší výrok/pravdu celý dejín človeka - že "Boh je láska" (Ježiš mu to iste pri tom spočinutí na ramene zjavil) - a napísal to tak, že to pochopil celý svet, celých dejín (1 Jn 4, 16)...tak, čo to chcú ateisti a všelijaký -isti a mentálna bezbožná, sorry, tupá luza, pripísať Janovi? - to ho podľa krudoxa Ježiš zneužíval či co?
Proč říká toto?
Mt 10
34 Nedomnívejte se, že bych přišel pokoj dáti na zemi. Nepřišelť jsem,
abych pokoj uvedl, ale meč.
35 Přišelť jsem zajisté, abych rozdělil člověka proti otci jeho, a dceru
proti mateři její, a nevěstu proti svegruši její.
36 A nepřátelé člověka budou domácí jeho.
37 Kdo miluje otce neb matku více nežli mne, neníť mne hoden; a kdož miluje
syna nebo dceru více nežli mne, neníť mne hoden.
jdete s tím někde. já o voze vy o koze! prečo nereagujete na príspevok vecne?
slušnosť a etika káže, že ak niekto niečo napíše a ja chcem na to/neho reagovať, tak reagujem priamo na vetu/vety, ktoré on hovorí/píše, - vše spsôoby hneď-úletov do Biblie sú trápne, charakterizujú neschopnosť elementárnej úcty k diskutníkovi...
uf, to je argument! - to každý, kto stojí so ženou, je malý chlapec - vy máte fakt myslenie nedokonalé, absolútne nevnímate realitu, reagujete hlúpo, detinsky, nepremyslene...
Jo tak je to vy jste si totiž přečetl jenom verš 27. a z něho děláte
závěry ale ja četla i to povyše:
Jan 19
25U Ježíšova kříže stály jeho matka a sestra jeho matky, Marie
Kleofášova a Marie Magdalská.
26Když Ježíš spatřil matku a vedle ní učedníka, kterého miloval, řekl
matce: „Ženo, hle, tvůj syn!“
27Potom řekl tomu učedníkovi: „Hle, tvá matka!“ V tu hodinu ji onen
učedník přijal k sobě.
To by jste se měl taky víc zamýšlet nad psaným textem a nevytrhovat z kontextu jenom jeden verš :-).
Jestli je psáno že sedával na kolenou a odpočíval na prsech jeho ukazuje to na to že to byl malý chlapec, ja ani nechápu co se Vám na tom porád nelíbí.., proč by nemohl být mladý a nebo malý?
To si uložím a jestli budete v tomto duchu pokračovat oslovím s tím vašim chováním admína..
To víš, magneťáky a ani edisonův fonograf lidi ještě neznali a tak
existuje spousta verzí tohoto přesného dialogu. A to jsi vypsala pouze dneska
platné české verze.
Věřím, že celosvětově by těch verzích mohly být miliony.
milenec boží...
stejně jako u řeckých hrdinů, ať už z říše bohů či lidí, musel mít
Ježíš miláčka, tedy milence, kromě manželek, bisexualita je přece více
než monosexualita, a takový superhrdina se musí vyznat ve věem...
je mi ľúto konštatovanie, ale postupne (vlastne už dlhodobo) sa z vás stáva provokatér...
jistě, pro toho, kdo žije v blludech, je provokatér každý, kdo se těm bludům směje a kritizuje je, lje mi vás líto...
ostatně, jak si katolicky vysvětlujete, že miláček Ježíšův mu lehával v klíně a na prsou a nevím kde ještě? copak heterosexuální bílí mužové se k sobě nějak tulí? mají tu potřebu? líbají se jako husák s brežněvem? nebo co? tulíte se taky k nějakým mužům? věřím, že by jste se s Kotlebou políbil, proč ne, že?
sú to vaše diabolské konšpirácie, nemienim sa s vami o tom baviť, nebudem sa tak zhadzovať...
ďábelské je vaše klerofašistické vidění světa, opravdu, v tom není
kapka lásky, jen církevnická byrokracie, fuj!
že tohle vědec nevidí, to mě fascinuje...
jo, pasovať miláčika na milece Ježovho je co? - láska? - je to hnus, satanizmus!
No jo ale když si kluci lehávaj na klíně tak co si o tom vlastně myslet?
Ale má pravdu:
J 13,23 Jeden z učedníků, kterého Ježíš miloval, byl u
stolu po jeho boku.
V oněch dávných dobách byla běžná i pedofilie, prostituce acokoliv, co udělalo radost. Stačí se mrknout na naše příbuzné z druhu Bonobo. Ti řeší skoro vše sexem s kýmkoliv. Sex předchází konfliktům a zlepšuje náladu.
Spor byl o tom že jsem tvrdila že Jana dostala Ježíšova matka do adopce protože byl ještě malý ale visitorovi se to nelíbilo a tak to schytal z jiného úhlu pohledu:-).
príbuzní z rodu Bohobo jsou vaši, jestli si to pějete, mne (nás) z toho vynechte...
máme společného předka - s tím nic moc nenaděláš , že s tím nesouhlasíš nic moc neznamená
á, stará známá písnička, vědče, člověk je přece z prchu země, popřípadě z hlíny, ne z nějaké opice, že?
Už by ti kroky mohlo dojít, že bible podléhá také darwinovo Evoluci a tak se texty různě upravují a interpretují.
Hádat se o to, která verze bible je pravá a která levá je zbytečné, neboť levé jsou všechny.
Podívej, třeba v prastaré verzi pohádky O 7 kůzlatech, přijde vlk k zamčeným dveřím a úlisně s domáhá vstupu, což se mu podaří, až si obílí packu moukou.
V nové verzi už vlk neklepe na dveře, ale oblbuje kůzlátka na faceboku a žádá po nich nahaté fotky.
No vidíš nato jsem už zapoměl. Mylsím, ale, že to nebylo pilování, ale rašplování.