Bůh není bytost, když je v nás tak ve mně přeci není nějaká bytost.
Bůh není bytost, když je v nás tak ve mně přeci není nějaká bytost.
Už jsem ti to přece psal! Ježíš vyháněl zlé duchy z lidí. To přece z Bible víš.
Jde o to, že duchové jsou bytosti a je to tedy příklad toho, že v
člověku mohou být bytosti.
No ale mohu o tom pochybovat že duchové jsou bytostmi.
Máš o tom nějaký verš z Bible ?
Hele a co jiného by měli být?
Mt 12,43: Když nečistý duch vyjde z člověka, bloudí po vyprahlých místech a hledá odpočinek, ale nenachází. Tehdy si řekne: ‚Vrátím se do svého domu, odkud jsem vyšel.‘ A když přijde a nalezne ho vymetený a ozdobený, ale prázdný, jde a přibere k sobě sedm jiných duchů, horších než je sám. Pak vejdou dovnitř, zabydlí se tam a nakonec tomu člověku bude hůře než na začátku. Tak tomu bude i s tímto zlým pokolením.“
Tady máš vykreslen popis chování bytosti či živého tvora.
Iz 44,3 Nebo vyleji vody na žíznivého, a potoky na vyprahlost; vyleji
Ducha svého na símě tvé, a požehnání své na potomky tvé.
Ez 39,29 Aniž skryji více tváři své před nimi, když vyleji Ducha svého
na dům Izraelský, praví Panovník Hospodin.
Jl 2,28 I stane se potom, že vyleji Ducha svého na všeliké tělo, a budou
prorokovati synové vaši i dcery vaše; starci vaši sny mívati budou,
mládenci vaši vidění vídati budou.
Jl 2,29 Nýbrž i na služebníky a na služebnice v těch dnech vyleji Ducha
svého,
Za 12,10 A vyleji na dům Davidův a na obyvatele Jeruzalémské Ducha milosti a
pokorných proseb. I obrátí zřetel ke mně, kteréhož jsou bodli, a kvíliti
budou nad ním jako kvílením nad jednorozeným; hořce, pravím, plakati budou
nad ním, jako hořce plačí nad prvorozeným.
Sk 2,17 A budeť v posledních dnech, (dí Bůh,) vyleji z Ducha mého na
všeliké tělo, a prorokovati budou synové vaši, i dcery vaše, a mládenci
vaši vidění vídati budou, a starci vaši sny míti budou.
Sk 2,18 A zajisté na služebníky své a na služebnice své v těch dnech
vyleji z Ducha mého, a budou
Ano, to se míní Ducha svatého a míní se tím, že je zasáhne vliv Ducha svatého. Že jím budou zastíněni a prostoupeni jeho působením.
Ty jsi se snad učil u svědků :-).
Ti mají takovouto mluvu :-)
Vliv Ducha a působení Duha to v Bibli vůbec to takto není, to učej svědci,
v Biblích je být pln Ducha svatého a nebo že byli naplněni Duchem
svatým.
To je něco jako když vyleješ, třebas do lahví minerálku :-)
No vždyť být pln něčeho znamená být tím zasažen a prostoupen, ne? Tzn. být pod přímým vlivem či působením toho.
Napsals: "Ano, to se míní Ducha svatého a míní se tím, že je zasáhne
vliv Ducha svatého. Že jím budou zastíněni a prostoupeni jeho
působením."
Ja to hledala v Bibli to jak jsi to napsal a nenašla to v ní ale chápu že
svědkové tomu určitě hoví tomu jak jsi to napsal jen je to jiná jako když
jejich mluva, nikoliv biblická, tak ono se dá přepsat všechno na jinako, to
jo
No vidíš. Je vůbec v hebrejském originále napsáno cokoli o "bytosti"? Je to správný překlad původního textu? .-)))
Tys to hledala v bibli jak jsem to napsal? To jenom dále dokazuje, že máš IQ tykve.
Že si nechci nechat nacpat do hlavy falešné učení jako se to stalo tobě ?
Ne, že nejsi schopna řádného, logického úsudku. Ty sama si vytváříš své vlastní, falešné, nebiblické učení.
Omyl:
Jan 14
22Řekl mu Juda, ne ten Iškariotský: „Pane, jak to, že se chceš dát
poznat nám, ale ne světu?“
23Ježíš mu odpověděl: „Kdo mě miluje, bude zachovávat mé slovo, a můj
Otec ho bude milovat; přijdeme k němu a učiníme si u něho příbytek.
24Kdo mě nemiluje, nezachovává má slova. A slovo, které slyšíte, není
moje, ale mého Otce, který mě poslal.
25Toto vám pravím, dokud jsem s vámi.
Ne, v různých podobných variantách, to si myslíš že jsem jenom
použila kopírku ?
A proč si takové idiotiny myslíš ?
Idiotina je namísto pochopení obsahu slov, mechanicky ta slova vyhledat v
Bibli.
Tvoje slova by jsem se měla učit chápat ?
A k čemu by mi to bylo a nebo mělo by mi to být?
Podívej, ty nemáš dostatečný intelekt na to, abys rozuměla obsahu
prostého sdělení (ty ho totiž vezmeš a vyhledáš v Bibli ). Nerozumíš ani
sobě, ani druhým, ani Bibli. Nejsi schopná logického úsudku a nemá proto
smysl s tebou cokoli řešit.
Soucte takovéhle příspěvky do slušné věcné diskuze nepatří jdi si s nimi na vzkazník.
Tohle je ukončení pokusu o věcnou diskuzi. Poněvadž ty takové diskuze nejsi schopna.
Ty jsi do tý debaty hodila vidle. Ty jsi opustila logiku a poctivost.
Jenom poctivě rozlišuji bláboly od svědků kterými jsi ovlivněný od toho co je Bibli.
Na to nemáš potřebný intelekt, jak se ukázalo. Žiješ v sebeklamu a sebelži.
Ne, vždyť jsem ti to už několikrát napsal: protože máš IQ tykve. Copak ty nerozumíš ani tomuhle sdělení a vysvětlení, které jsem podal níže, že se na to furt ptáš dokola?
Bůh bytost není, leda v nějaké pohádce :-).
Nevím že to nemůžeš pobrat :-).
Mám sem znova dát kde všude se slovo "bytost" v Bibli nachází ale že Bůh se takto neoslovuje ani se o Bohu jako o bytosti v Bibli nic nepíše?
V kolika svých pohádkách Andersen kromě označení skřítek, drak,
bytost - označuje jako bytost sám sebe?
Ty to fakt nechápeš, že autor nějakého pamfletu, pakliže to není
životopis, tak o sobě nepíše, tudíž ani nemá důvod označit za bytost
sebe, i když bytostí je?
To by nejspíš napsal někdo, kdo bude psát o Bohu a člověka nezávisle. Ten
by oba nazval bytostí.
Bůh se v Bibli projevuje jako bytost. Jako živý tvor. To je zcela evidentní. Tvoje donebevolající hloupost je taky evidentní.
Tvoje ataky jsou taky evidentní že umíš jenom štěkat a napadat a
urážet protože jsi bezmocný.
Bůh se v Bibli projevuje třebas skrze Iziáše a nebo Ježíše ale to
neznamená že v nich je nějaká bytost.
Bůh v Bibli mluví, tvoří, má záměr, má názor, uzavírá smlouvu...
co jiného je, než živý tvor? Takovou aktivitou se vyznačuje jedině živý
tvor (bytost).
Jo, ty nejsi schopna rozumět tomu, co ti druhý píše, a já nesnesu
pravdu. Ty
nesneseš pravdu, když jí považuješ za osobní ataky.
A proč tvrdíš že jsem něco mechanicky vyhledávala když o tom nic
nevíš ?
To musíš přetvářet realitu a v tomto ?
???
Tvoje ne-povědomí o uvedeném rozhodně není důkazem, že to tak není.
Tvoje možná neznalost, nepochopení nelze brát jako důkaz.
Nemusíš něco vědět a přesto to je.
Ano, v mojí hlavě je, že Bůh je s největší pravděpodobností bytost. Teda není, protože neexistuje, ale kdyby existoval. Což plyne logicky z údajného podobenství člověka k Bohu. Což je v Bibli .-))))))))
V mé hlavě ale rozhodně není, jak ukusuju slunce, Boha si představuju s
pipinou a kozama, jen proto, že v Bibli není napsáno, že to je muž.
Přiznám se, já až do feministicko-šovinistických informací od tebe ani
nezabýval pohlavím Boha, nějak jsme měl za to, že to je to poslední
důležité na Bohovi.
Ovšem kdyby teda vůbec existoval.
Jan 6
48Já jsem chléb života.
49Vaši otcové jedli na poušti manu, a zemřeli.
50Toto je chléb, který sestupuje z nebe: kdo z něho jí, nezemře.
51Já jsem ten chléb živý, který sestoupil z nebe; kdo jí z tohoto chleba,
živ bude navěky. A chléb, který já dám, je mé tělo, dané za život
světa.“
Možná to odkoukala z Germánštiny "Vorsehung", nebo "Gottes Vorsehunng"
(boží prozřetelnost). Hitler to často používal.
Nebo jako v Lucasových ffilmech byli Jedi rytíři a ti měli Sílu (vesmírné
Moci).
"Síla tě provázej" Mistře Obi-Wan Kenobi.
1. Jan 4.
16 A myť jsme poznali, a uvěřili o lásce, kterouž Bůh má k nám. Bůh
láska jest, a kdož v lásce přebývá, v Bohu přebývá, a Bůh v něm.
Pokud je Bůh láska, nejedná se o nic transcendentního, nejedná se o
stvořitele člověka (leda max metaforické stvoření člověka prodchnutého
láskou), neplatí, že existuje odjakživa a je věčný, as hlavně, NENÍ
MIMO NÁŠ SVĚT a není v každém z nás.
Na druhou stranu tomuto vysvětlení vcelku odpovídá koncept trojjedinosti a
všichni víme, co to je láska, jakou má podstatu, jakou má sice neostrou,
ale definici.
Jak mohu přehánět v příspěvku začínajícím : Pokud je Bůh láska, když následně jen popisuji jednoznačné vlastnosti lásky, které z většiny nemají nic společného s vlastnostmi, které věřící přisuzují Bohu?
Multiosobnost - porucha osobnosti.
kopíruji z : https://www.wikiskripta.eu/w/Poruchy_osobnosti
Pro poruchy osobnosti je
typické:
Porucha a povahové změny se v menší či
větší míře projevují již od dětství.:
Dotyčný si svou poruchu nepřipouští, v
případě sociálních neúspěchů viní obvykle okolí, a patologické rysy
osobnosti považuje za své, měnit je tedy nechce.:
Z dlouhodobého hlediska má porucha relativně
stabilní průběh, ačkoliv v emočně vypjatých situacích může docházet k
akcentaci povahových rysů.:
Klinický obraz zůstává bez léčby od
dospělosti v podstatě neměnný.:
Osobnost se jeví jako nevyvážená, chybí
jakási harmonická souhra mezi jeho vlastnostmi, pročež dochází ke
konfliktům s okolím, nebo sociálnímu stažení.:
Tohle se hodí jako ilustrace, v čem spočívá rozdíl mezi nedokonalým a dokonalým člověkem. Ten druhý disponuje dokonale vyváženou osobností, dokonalou souhrou mezi jeho vlastnostmi.
Dokonalost člověka je v tom, že není dokonalý , že je schopen
změn a vývoje.
Ta takzvaná "dokonalost" je závislá na používané morálce, etice a na subjektivních a na dané kultuře závislých aktuálních představách o té dokonalosti.
No a jak tedy může být člověk (tedy bytost) obrazem něčeho, co bytost
není? Tobě na jednu stranu vadí, že by bůh měl být jen rodu mužského
(protože by podle tvé logiky žena nemohla být jeho obrazem), a na druhou
stranu klidně akceptuješ, že není bytost, přestože pak jeho obrazem podle
stejné logiky nemůže být ani žena, ani muž, protože to naopak bytosti
jsou…
Plácáš páté přes deváté a ta tvoje moudra se vzájemně popírají a
vylučují.
Efezským 4
6jeden Bůh a Otec všech, který je nade všemi, skrze všechny působí a je
ve všech.