Taková je odjakživa.
To, jestli tak je nazván nebo není, nehraje roli, poněvadž že tak není
nazván neznamená, že bytost být nemůže. Podstatné je, že je v Bibli Bůh
jako bytost vykreslen. Jako bytost tam vystupuje (vnímá, myslí, mluví,
jedná...).
Taková je odjakživa.
To, jestli tak je nazván nebo není, nehraje roli, poněvadž že tak není
nazván neznamená, že bytost být nemůže. Podstatné je, že je v Bibli Bůh
jako bytost vykreslen. Jako bytost tam vystupuje (vnímá, myslí, mluví,
jedná...).
Když je Bůh jenom hlas tak bytostí být nemůže a taky k čemu by to vedlo, to si myslím že vymysleli Svědci Jehovovi že Bůh je bytost, oni tak Boha vnímají někde mimo sebe.
A taky když je v nás všech tak jak je jedna bytost v nás všech ?
A to si svědci z Biblí dokonce vyškrtli že by Bůh měl být v nich.
Jak je v definici, kterou ses zjevně doteď nedoučila, bytostí je
nazýván i Duch. protože je živý a má vlastní myšlení.
A ducha už si v sobě představit dovedeš, nebo?
a klidně ve všech lidech najednou, nebo ne?
V té definici není Duch s velkým D a ani v té definici není že se tak nazývá Bůh.
Už si zase hraješ se slovíčky a písmenky?
tak si klikni na ten odkaz, aby sis to nepletla s prdem
Naopak, hlasem se projevuje jedině bytost. Nic jiného než bytost mluvit
neumí.
Jehovisti vznikli v 19. století, zatímco Bůh se za bytost považuje
odpradávna. A ty důvody jsem ti uvedl: Bůh v Bibli vnímá, prožívá,
myslí, mluví, jedná, má nějaký záměr (vůli)... - to jsou vlastnosti a
schopnosti, které má jen bytost.
To visitor77 to takto taky zdůvodňoval ale když obhajoval že je Bůh
osoba, to si pleteš s osobou.
Boha co by bytost mají svědci a někteří falešní učitelé, v Bibli to o
Bohu není napsané že je bytost i když bytosti v Bibli jsou.
Proč bychom se bohu nemohli vysmívat i jako nebytosti, proboha? .-))))))))))))))))Označením "bytosti" jsou v bibli, alespoň v tom, co jsi předkládala, bytosti, které nelze nějak blíže a konkrétněji specifikovat. to platí i pro boha.¨
v bibli uvedené bytosti jsou nadány životem a myšlením, a to platí i pro boha, kterého člověk také není schopen blížeji specifikovat, lépe řečeno vůbec, protože bůh ti ve svém životopise, bibli, sděluje jen to, že je a všechny svoje pracovní úspěchy. jinak o sobě neříká nic. pouze svoje požadavky na člověka :-))))
to by pochopilo i malé dítě .-)))) že uvedené nebrání tomu boha označit za bytost .-)))
Ale ano, je v Bibli napsané, že Bůh je bytost:
Píše se tu, že Bůh je živý tvor, tedy bytost. Plus je v Bibli vylíčeno, že Bůh vnímá, prožívá, myslí, mluví, jedná, má nějaký záměr (vůli)..., což jsou vlastnosti a schopnosti, které má jedině bytost.
Tak to vidí i někteří teologové.
V knížce O Novém zákonu, jejímž autorem je americký teolog Merrill C.
Tenney je k výkladu první kapitoly Janova evangelia napsáno: Jan učinil
předmětem svého uvažování a vyprávění universální bytost, inkarnaci
„Věčného rozumu“, bytost, která je Bohem, přichází od Boha a Boha
zjevuje jako syn zjevuje otce.“
Ježíš byl vrcholem Božího sebezjevení, sestoupil na zem, vydal své
svědectví, zemřel a vstal z mrtvých.
Bůh nás stvořil, abychom se podobali jeho duchovnímu obrazu – Kristu,
kterého miluje, a je jím milován. My však přicházíme na svět
nedokonalí. V důsledku jednání našich lidských předků jsme se vzdálili
od Boha, stali jsme se jeho pokřiveným obrazem.
https://www.krestandnes.cz/obrazy-boha-a-bozi-obraz/