prostorová představivost a tím i schopnost kreativity
prostorová představivost a tím i schopnost kreativity
orry, asi jsem to nespecifikoval přesně : já s eneptal, co se inteligenčním kvocientem měří, ale CO PODLE TEBE JE ten inetligenčí kvocient. tedy zjednodušeně, ne CO se jím měří, ale JAK se to jím měří .-))))
Třeba jestli když vyřešíš všechny otázky v čase a správně, tak ti třeba řeknou, že máš IQ 160. kdy jen 60 %, tak máš třeba 130.
myslíš, že to je nějak provázaný přímo s tvýma odpověďma, to IQ, tedy že jde opravdu o něco "od narození neměnného"?
Proč při zodpovězení všeho bys měla mít právě 160? a nemůžeš mít teda za žádných okolností víc?
to je samyořejmě omezeno časem .-)))))))))))))))))) Naprosto logicky,
musí být :-))))
až přijdeš na to, jak se IQ počítá, pochopíš i proč je to omezeno
časem :-)))
Ne není, kdo dál nevěděl šel domů a dvě jsme tam zůstali déle ale ta druhá paní měla větší IQ než ja neb dělala to o chvíli déle než ja i ji řekl větší číslo IQ :-).
Aha, já zapomněl, že si píšu s debilem. Tak samozřejmě že DŘÍV
SKONČIT, to můžeš, když ti to nejde. Ale po 40 minutách by ti to měli
sebrat a co jsi nestihla, to jsi nestihla. ona totiž i rychlost schopnosti ty
úkoly řešit je kriteriem pro to hlavní, jak vzniká IQ
.-)))))))))))))))))))
COŽ TY ZJEVNĚ VŮBEC NETUŠÍŠ.
Ale samozřejmě že je.
Zjevně jste tedy nedělali IQ test ani jen napodobeninu.
Možná vám ho pan profesor předložil jen na vyzkoušení, s regulérním měřením to nemělo nic společného.
Bylo by pár akčních zmínek z tvého posudku? :-)))))))))))))))))
nejlépe těch s vulgárními slovy
Některým lidem prostě ta hlava kmitá rychleji :-) ale zase něco jiného jim třeba nejde. třeba mají obě ruce levé a tak...