dále ještě v Jozue 13,27 a 12,3 se o něm mluví jako o moři (a podle všeho se jím míní i ono moře v 5. Mojž. 33,23).
dále ještě v Jozue 13,27 a 12,3 se o něm mluví jako o moři (a podle všeho se jím míní i ono moře v 5. Mojž. 33,23).
Někde se píše o jezeru, jinde o moři.
Nakonec v moderní době máme něco podobného v případě Aralského
jezera.
V případě Kaspického moře se okolní státy dohodly, že se jedná o moře
až v roce 2018\, a to kvůli pravidlům v těžbě ropy.
Kdo chce zpochybnit Bibli, chytá se i toho pověstného stébla.
ide Tiberiadské jazero, Galilejské more...prečo toľko rečí? však jeho historia a parametre s známe...
Prečo?
Proto, že některým stačí Markova zmínka o moři namísto jezera k
tvrzení, že Marek neznal geografii Palestiny.
Přesně tak, a proto je Bible učebnice víry - neomylná v tom, co se týká naší spásy.
Není to učebnice zeměpisu a dalších věd, ty psali svatopisci tak, jaké
bylo jejich poznání, jak věci v jejich době “ležely a stály.”
Je vtipné, když jehovisti hlásí, že Bible je vědecky přesná. Haha,
amatéři.
Tohle je taky srandovní přesvědčení, že kniha plná nesmyslů o všem možném, má zrovna a jenom v otázce boha naprostou a neomylnou pravdu.
Tak nevšiml jsem si, že by Bible pojednávala o všem možném. Ona pojednává o Bohu, to je její téma, její leitmotiv. Všechno ostatní, všechny ty příběhy v ní slouží k tomuto účelu, k vyjevení Boha.