Závody na starém Masarykově okruhu se jezdily od roku 1930 na trase Bosonohy-Nový Lískovec–Pisárky–Kohoutovice–Žebětín–Ostrovačice–Veselka–Bosonohy a jedno kolo měřilo 29,194 km. Okruh, který byl sestaven ze tří normálně používaných silnic, dokázali dělníci zbudovat za necelého půl roku. Výstavba stála téměř šest milionů korun československých a finanční záštitu nad stavbou převzala prezidentská kancelář. Už v roce 1929 souhlasil prezident Tomáš Garrigue Masaryk se žádostí, aby chystaný závodní okruh nesl jeho jméno. (Okruh stavělo zemské hlavní město Brno. Kdepak na to vzalo?)
Budeme pěkná vesnice, fotbalový stadion se rozpadá a zarůstá stromy, jediný zimní stadion nám zboural poslanec Onderka před 15 léty, sportovní hala nebude, nad koncertním sálem visí otazník, bude muset dál stačit ten z roku 1902.