proč se mu stigmata při jeho smrti
ztratily
Co když mu je pouze umyli?
K historii Ježíšových stigmat.
První zmínka o nich je od Pavla, jenž o sobě tvrdil, je je má na těle. Pak
ticho, dlouhé ticho po pěšině
Druhá zmínka o Ježíšových stigmatech je o 12 století pozděj a sice v
kauze Padra Pia. Srandou je, že on sám o nich nevěděl a také neříkal, To
akorát po jeho smrti začali jeho klášterní soudruzi šířit tuto pohádku,
aby nalákali masy pobožných do kláštera ... což znamenalo přínos darů a
prachů. Ve 12. století začíná doba velkoprůmyslové výroby relikvií a
také Ježíšových stigmat.
Mysli prosím na filmový průmysl, kolik ten poskytuje věrohodných děr v
těle, jizev, moře krve ... Prostě divadýlko a maškaráda. Podobně jako i
dnes, když eskamotéři v kostele mění vodu na víno. Ne autosugescí, tedy
psychosomatickými změnami buněk, škáry, svalů, ale makeupem. Je to levné
a rychlé.
Změna svého vzhledu je pro mnohé lidi potřebou a také zdrojem zábavy.
Nejen šaty dělají člověka, ale i nonverbální vyjadřování, tedy
vznešený krok a rozkládání pažema.
Proto masopůstní maškarády, Mikulášské převleky, různé kostými
maškarní zábavy, vzácná roucha, prsteny, koruny, zlato, šperky ... a dnes
tetování, piercing, silikon na prsou a na zadku, plastické operace, různé
předměty zavedené pod kůži a pochopitelně úprava a barvení kadeří a
make-up xichtu.
Lidi to podstupují a provádějí, protože chtějí něco získat. A co to
asi bude? No přece pozornost, obdiv, prašule, tedy živobytí a i moc.
To je ratko jako s obrazci v obilí, s UFAma, nebo nějakými spikleneckými
teoriemi, když lidi chtějí, tak uvěří kdejaké blbině a to bez důkazů.
Uvěří jim, protože na naivní uvěření blbiny mají v mozku patřičné
areály. Proto věří i v zázraky a v posmrtný život. Je to zábava a hra,
která u nich přešla do reálu, viz autosugesce.