Ale ty si děsivej brepta .-))))))))))))))
Rusáckej kosmickej výzkum je v troskách a ty motory od něj amerčani brali
jen proto, že byly levňoučký :-))))
jinak je mají dávno taky, ty motore :-))))))))))))
hňupe motory s uzavřeným cyklem spalování vyvinuli Rusáci, Američani
je nikdy neměli, protože neměli na to je vyvinout. Jsou o 30% účinnější
než všechny USA motory. prostě je to jiná liga.
Mask je okopíroval a to ještě blbě. 6 mu jich vybuchlo na startu a za
chvíli šla jeho raketa do kopru.
když ten Ruskej motor rozšroubuješ všechno změříš a okopíruješ neznamená, že ti to bude fungovat Jen Rusáci to umí vyrobit. Technologie stará 60 let a Mask si na ní vylámal zuby neschopnej "borec" Ten určitě nebude létat na Mars jedině tak bude pořádat ohňostroje nad startovací rampuu
na rozdíl od tebe amatéra jsem s raketovejma motorama pracoval, jednalo se
o nastavování parametrů
motoru dle vlhkosti a tlaku vzduchu. Byli to komponenty přímo v trysce motoru
, které se museli nastavit.
Jsou to ty motory, co donesli Ukrajinské Neptuny k Ruské Moskvě a potopili
ji.
Na záběru je vidět jak motor 1 stupně odpadává, Menším raketám
dává počáteční rychlost 3.5 Mach
na dráze zhruba 2km během zhruba 3 vteřin.
To píšeš proč?
Řeč byla o tom, proč amíci používali ruské motory
.-)))))))))))))))))))
Nebo je to k Muskovo starshipu? tam si stačí přečíst článek který jsi
linkoval .-))))))))))))
kecal si o motorech irelevantní nesmysly. Američani neměli nikdy motory s uzavřeným spalovacím cyklem. Mask je teď má v té své raketě, ale až po 60ti letech od Rusů a motory mu vybuchují a hoří takže ta jeho raketa vybuchla taky. Kdyby tam použil Ruský RD 180 tak by mu nevybuchl ani jeden. Když něčemu nerozumíš, tak nedělej machra amatére. Ty Ruský motory jsou nejúčinnější motory na světě a Amici se vůbec neodvážili tuto technologii použít pro její údajnou nezvladatelnost spalovacího procesu. Mask má okopčeny Ruské motory, ale má je nepohyblivé a dosti složité má 2 turbohřídele.
amíci nekoupili Ruský motory proto že, byli levný i když levný nebyli ,
ale pro to, aby je okopírovali.
Jenže dodnes i když je okopčili jim vybuchují a hoří. Rusáci na nich
měli speciální slitiny kovů, které Amici vůbec neznali, ani nevěděli jak
je vyrobit.
Amíci mají svoje motory, měli je už přes spoluprací s rusákem .-)))))
Ten první, F1 (7,75 MN) u kterého byl spolukonstruktérem Werner Braun,
vynesl v pětici F1 v prvním stupni Saturn V, celý lunární komplex Apollo na
oběžnou dráhu. USAmeričaní volili otevřený spalovací cyklus motorů
kvůli jednoduchosti a tedy bezpečnosti lidské posádky.
To nezmenšuje inženýrský výkon rusů při kostrukci legendárního RD 170,
RD 171 (tah 7,9 MN).
Dodatek.
Rusové měli při startu kosmonautiky, 1961 Gagarin, prvenství a náskok.
Několik let vedli v závodě o Měsíc, ale 1969 ten závod vzdali, asi
protože nechtěli být druzí. Těžko posoudit, proč to vzdali. No a NASA
vítězně pokračovala výzkumem Sluneční soustavy sondami Voyager, dosud
ničím nepřekonané. No a také výzkumem Marsu, ve kterém byli rusáci
statisty.
Na obzoru máme třetího hráče - Číňany. Těšme se na další vývoj
kosmonautiky.
Ty si cvok, ty vole, američani měli svoje motory, se kterýma dokázali
víc než rusák s těmi svými. Když navázali spolupráci po srudený válce,
spojili to nejvýhodnější :-)))
dneska už má američan zase svoje motory, jak NASA tak soukromé společnosti
:-)))))))
a jen se neboj, jednou ti sklapne jako zatím vždy :-))))))))))))))))
raketa nemající obdoby, první jjí start, ale jonatán je "expert"