Architekt Boudník o konstrukční slabosti Dvojčat i devastujícím účinku leteckého benzinu-
Architekt Boudník o konstrukční slabosti Dvojčat i devastujícím účinku leteckého benzinu-
A pro kterou rozvědku makáš? Už to tady bylo, ocelová konstrukce změkne při 800 stupních, to ti řekne každej kovář. A tam najednou začalo hořet 27 tun kerosinu, teplota tak kolem 2000 stupňů, tím všechny pohádky končí, tak jednoduchý to je. A navíc si přesně spočítali, kam se mají trefit, aby ten horní zbytek svou vahou stlačil ten studený spodek. Slzičky si nech pro nějakou sličnou děvku. End of session.
Tyhle konspirace se dají dohledat v dnešní době to jde je to jen na dlouho.
Tak ten 2000 stupńovej kerosín jsi jdi hned zejtra ráno patentovat!! Btw.....WTC bylo na takovou nehodu konstruováno a předimenzováno, palačinkáři!!....chce to jenom si něco o tom zjistit a neplácat a papouškovat mejnstrým bullshit či příštěky Mnichů a eunuchů!
Kondesované moudro teče proudem, ó jaké dobrodiní. Je tu ale věci znalý Borst, tak ti možná odpoví, kolik stupňů se vyvine asi tak ve 30 minutách (od nárazu do pádu věže) z 27 tun kerosinu, a s komínovým efektem narušeného jádra s výtahy, (to množství ohlásilo letiště JFK). Víš strécu, měl jsem tam na vyhlídce den předtím dvě moje děti, mám schovanou jejich vstupenku, a tak jak jsem se po nich sháněl, dozvěděl jsem se některé zajímavé věci.
Jenže Hafan zná jen ty díry ve své boudě,pes vždy v boudě bude štěkat nediv se .
Komínovýmu efektu se říká tak proto, že stoupá DOLU ty 2000 tisíc
stupňovej kerosíne! 90% toho kerosínu shořelo v prvních vteřinách a pak
zbívající židle, papíry, xeroxy a stoly v kanclech vyvynuly teplotu až
2000° aby za
hodinu změkla ocel v celý budově na palačinky!!
Výpočet dosažené teploty by v tomto případě byl neskutečně náročný s vysokou pravděpodobností chyby. Není ale třeba vůbec nic vypočítávat, stačí několik nezvratitelných faktů.
Mimo uvedené ještě několik přitěžujících vlivů.
Borste, já jsem to tehdy diskutoval se statiky, kteří měli nastudovanou vnitřní konstrukci těch věží. Oni mi řekli, že někdo musel docela přesně spočítat, kam se mají ty letadla trefit a jaká letadla mají ukrást (aby v nich bylo dost kerosinu). Ten výpočet spočívá v tom, že se museli trefit pod horní třetinu té věže tak, aby hmotnost té zbývající horní nezasažené třetiny stačila k nárazu a rozdrcení těch spodních dvou třetin a že se jim to u obou věží skvěle podařilo přesto, že ta letadla pilotovali celkem nezkušení piloti. Z toho vyplývá, že kromě samotných teroristů celý incident plánoval někdo s velmi dobrými znalostmi techniky stavebních konstrukcí.
Však Al Kaida je samý vzdělaný člověk studovaný a peníze které zdědil Usáma Bin Ládin po svém otci,tedy dědictví spíše vydědění a další peníze co získal i z drog v Afghánistánu tak si to mohli dovolit stejně jako spící buňky po celém světě, které stále jsou funkční.
Tak hlavním "architektem" těch útoků byl údajně Khalid Sheikh Mohammed
( česky Chálid Šajch Muhamad), který mimochodem vystudoval strojní
inženýrství na univerzitě v USA - viz link níže. Ten se zúčastnil i
prvního útoku na WTC v roce 1993, a několika dalších "akcí", i když je
fakt, že některé si možná vymyslel, nebo to bylo z něho vynuceno mučením
na Guantánamu, nebo aspoň trochu přikrášlil, aby se mohl pochlubit. :-)
https://cs.wikipedia.org/wiki/Ch%C3%A1lid_%C5%A0ajch_Muhammad
Už včera jsem jinou metodou, ale se stejným výsledkem dospěl ke stejnému závěru. Tak jenom v krátkosti. Pokud by se v jednom okamžiku zhroutilo pouze jedno podlaží ve 2/3 výšky budovy, došlo by při výškovém rozdílu 3,8 m k pádu vrchní třetiny rychlostí 8,6 m/s. Hmotnost padající vrchní třetiny nemá na rychlost při dopadu vliv, zato ale destrukční dynamická síla z polohové energie mnohonásobně překračuje statickou pevnost vč. bezpečnostní rezervy. Pokud by se zhroutila v jednom okamžiku dvě podlaží, pádová rychlost by dosáhla hodnoty 12,2 m/s.
Totiž Borste, máš asi pravdu, statici mi vysvětlili (jsem taky technik, ale ne stavební) že ty ocelové stojky v jednom nebo dvou podlažích změknou v ohni velice rychle a ta hmotnost nad nimi se dá jednorázově do pohybu a působí jako kladivo. A že to už stalo u mnohem menších budov, že hasiči o tom mají spoustu dokumentace. To zdá se úplně souhlasí s tvým vysvětlením. Jen mi u toho chybí ten Mosad :-))
Přesně tak karavana jede dál a čokl může zase zalest s konspiracemi do psí děravé boudy.
Možná chyba v překladu? ... nevím jak k ní došlo
"S čím ale nepočítal, to byl hořící letecký benzín."
Nemohlo se jednat o letecký benzín, ten je určen pro některá sportovní
letadla, která mají zážehové pístové motory.
Moderní dopravní letadla s proudovými motory používají letecký petrolej
(kerosin). Ten má spíše podobné vlastnosti jako lehká motorová nafta.
O druhu používaného paliva skutečně nic nevím,ale chyba v překladu by
musela být i tady-
https://www.seznamzpravy.cz/clanek/letecky-benzin-ohen-a-hniloba-prekazky-v-identifikaci-obeti-z-11-zari-174288
Každopádně je jisté,že faktor ohně byl zásadní.Cituji:
"Teroristům nahrála do karet i změna bezpečnostních opatření ve věci
požární bezpečnosti. Zatímco u starších mrakodrapů se kvůli ochraně
proti případnému ohni nosné ocelové prvky obezdívaly, tentokrát byly jen
nastříkány materiálem obsahujícím azbest..."
https://www.dotyk.cz/byznys/pribeh-muze-ktery-postavil-newyorska-dvojcata-20160912.html
Ano, i tam je chyba v překladu, nemohl to být letecký benzín. Asi někteří páni redaktoři pouze opisují (kopírují) včetně chyb.
Ocelové prvky se musí obezdívat i u nás, nedávno jsem takovou konstrukci kolaudoval, nestačil ani ohnivzdorný sádrokarton, musely se použít žáruvdorné tvárnice.