Inkvizitor Ondi v ateistické společnosti zase řádil :-).
To by člověk vypadal jako Otec a Syn a Duch ale on člověk vypadá jako muž a žena.
Vypadá jako Otec a Syn a Duch ale je stvořen jako Muž a Žena.
Si člověk? Jak vyladáš jako můž? Máš tedy pindíka a koule ?
No to právě že nemám a Trojjedinost v Bibli nikde není, má se křtít ve jméno Otce i Syna i Ducha.
Ježíš se ve svoji poslední modlitbě modlí aby všichni
jedno byli a ne jenom tři :-).
A Ježíš je Pán a ne nějací "přišelci" po něm :-).
Jan 17
17 Posvětiž jich v pravdě své, slovo tvé pravda jest.
18 Jakož jsi mne poslal na svět, i já jsem je poslal na svět.
19 A já posvěcuji sebe samého za ně, aby i oni posvěceni byli v
pravdě.
20 Ne za tytoť pak toliko prosím, ale i za ty, kteříž skrze slovo jejich
mají uvěřiti ve mne,
21 Aby všickni jedno byli, jako ty, Otče, ve mně, a já v tobě, aby i oni v
nás jedno byli, aby uvěřil svět, že jsi ty mne poslal.
22 A já slávu, kterouž jsi mi dal, dal jsem jim, aby byli jedno, jakož i my
jedno jsme.
23 Já v nich, a ty ve mně, aby dokonáni byli v jedno, a aby poznal svět,
že jsi ty mne poslal, a že jsi je miloval, jakožs i mne miloval.
+
Efezským 4
4 Jedno jest tělo, a jeden Duch, jakož i povoláni jste v jedné naději
povolání vašeho.
5 Jeden Pán, jedna víra, jeden křest,
6 Jeden Bůh a Otec všech, kterýž jest nade všecko, a skrze všecko, i ve
všech vás.
7 Jednomu pak každému z nás dána jest milost podle míry obdarování
Kristova.
+
1.Korintskm 12
27Vy jste tělo Kristovo, a každý z vás je jedním z jeho údů.
Jan 14
20 V onen den poznáte, že já jsem ve svém Otci, vy ve mně a já ve vás.
:-) :-)
1.Jan 4.
15 Kdo vyzná, že Ježíš je Syn Boží, v tom zůstává Bůh a on v Bohu.
16 Také my jsme poznali lásku, kterou Bůh má k nám, a věříme v ni. Bůh
je láska, a kdo zůstává v lásce, v Bohu zůstává a Bůh v něm.
Nikde nic o Trojjedinosti ale vždy jen o tom že Bůh
je v nás všech :-)
No jo to bude asi ten dar....života! A to je to tzv. božství ...jak stačí málo a nemáš ho...
Jeremjáš 31
31 Aj, dnové jdou, dí Hospodin, v nichž učiním s domem Izraelským a s
domem Judským smlouvu novou.
32 Ne takovou smlouvu, jakouž jsem učinil s otci jejich v ten den, v kterýž
jsem je ujal za ruku jejich, abych je vyvedl z země Egyptské. Kteroužto
smlouvu mou oni zrušili, a já abych zůstati měl manželem jejich? dí
Hospodin.
33 Ale tatoť jest smlouva, kterouž učiním s domem Izraelským po těchto
dnech, dí Hospodin: Dám zákon svůj do vnitřnosti jejich, a na srdci jejich
napíši jej; i budu Bohem jejich, a oni budou mým lidem.
Kdo vymyslel boha byl génius. Kolik černoprdelníků s tou představou velice dobře živí a kolik politiků se jeho prostřednictvím dostalo ke korytu.
Deuteronomium 4:16 ..abyste nejednali zvráceně a neudělali si tesanou
modlu jakékoli podoby, žádnou sochu: Napodobeninu muže či ženy,..
Deuteronomium 5:8 Neučiníš sobě rytiny , ani jakého podobenství těch
věcí, kteréž jsou na nebi svrchu, ani těch, kteréž na zemi dole, ani
těch, kteréž jsou u vodách pod zemí.
9 Nebudeš se jim klaněti, ani jich ctíti
Nedá se nic dělat, obraz Boha a podoba Boha je člověk, muž a žena a tak
Bůh je také On a Ona, to jinak ani nemůže být, je sice vyhlášen jakýsi
patriarchát ale to nastalo až po vyhnání z Ráje :-)..
A milovati máme Boha svého - svou celým svým srdcem, celou svoji duší, celou svoji myslí i celou svoji silou a bližní své tak jako sebe :-)
Biblická studna s Jiřím Benešem: O Desateru:
https://www.tvnoe.cz/porad/21330-biblicka-studna-s-jirim-benesem
A to ještě asi že nevědí že to lze přeložit i na takto : Ja jsem Hospodinka Bůh tvá a budeš to a to a nebudeš to a to.., takto: přikázání pro ženy:-).
Dočetla jsem se že existuje militantní ateismus a liší se od
umírněného ateismu tím, že tvrdí, že náboženství je škodlivé pro
jednotlivce i společnost, čímžto ale tento verš jako když nabývá jiného
smyslu:
Zjevení 22
11 Kdo škodí, škodiž ještě; :-)
Pojem a termín militantní ateista se používá od roku 1894 a byl aplikován na politické myslitele. Militantní ateismus byl nedílnou součástí dialektického materialismu marxismu-leninismu a významný ve Francouzské revoluci a ateistických státech jako Sovětský svaz a Čínská kulturní revoluce .
Bůh je i rodu ženského neb Bůh je v nás a obraz Boha a podoba Boha je
člověk muž a žena.
Bůh se v ženách projevuje mateřsky a v synech otcovsky.
Tak jest :-).
Je o tom v proroctví že tomu takto bude:
Izaiáš 66
5 Slyšte slovo Hospodinovo, kteříž se třesete před slovem jeho:
Říkávají bratří vaši, v nenávisti majíce vás, a vypovídajíce vás
pro jméno mé: Nechť se zjeví sláva Hospodinova. Ukážeť se zajisté ku
potěšení vašemu, ale oni zahanbeni budou.
6 Hlas hřmotu z města, hlas z chrámu, hlas Hospodinův, an odplatu dává
nepřátelům svým.
7 Prvé než pracovala ku porodu, porodila; prvé než přišla na ni bolest,
porodila pacholátko.
8 Kdo slýchal co takového? Kdo vídal co podobného? Zdaliž může
způsobeno býti, aby země zplodila lid dne jednoho? Zdaliž zplozen bývá
národ pojednou? Ale Sion jen počal pracovati ku porodu, a porodil syny
své.
9 Což bych já, kterýž otvírám život matky, neplodil? praví Hospodin.
Což bych já, kterýž činím to, aby rodily, zavřín byl? praví Bůh
tvůj.
10 Veselte se s Jeruzalémem, a plésejte v něm všickni, kteříž jej
milujete. Radujte se s ním velice, kteříž jste koli kvílili nad ním,
11 Proto že ssáti budete, a sytiti se z prs potěšení jeho, ssáti budete,
a rozkoš míti v blesku slávy jeho.
12 Nebo takto praví Hospodin: Aj, já obrátím na něj jako řeku pokoj, a
jako potok rozvodnilý slávu národů. I budete ssáti, na rukou pěstováni a
na klíně rozkošně chováni budete.
13 Jako ten, kteréhož matka jeho těší, tak já vás těšiti budu, a tak v
Jeruzalémě potěšováni budete.
14 Uzříte zajisté, a radovati se bude srdce vaše, a kosti vaše jako
bylinka zkvetnou. I seznána bude ruka Hospodinova při služebnících jeho, a
prchlivost proti nepřátelům jeho.
Matouš 23, 37Jeruzaléme, Jeruzaléme, který zabíjíš proroky a
kamenuješ ty, kdo byli k tobě posláni; kolikrát jsem chtěl shromáždit
tvé děti, tak jako kvočna shromažďuje kuřátka pod svá křídla, a
nechtěli jste!
Lukáš 13, 34„Jeruzaléme, Jeruzaléme, který zabíjíš proroky a
kamenuješ ty, kdo byli k tobě posláni, kolikrát jsem chtěl shromáždit
tvé děti, tak jako kvočna shromažďuje kuřátka pod svá křídla, a
nechtěli jste!
Jojo nechtějí :-)
Mají zatvrzelá srdce :-).
On to mělnický asi nikdy nepochopí neb se upíná k jakési modle, má v
hlavě nějakou vzpomínku a k té se upíná, vytváří si modlu: agregor
:-)
Porád volá tatínku ja tě miluji :-)
(Tak možná si to ten jeho tatínek v jeho příspěvcích přečte, kdo ví, možná jo, možná má ten jeho tatínek noťas :-).
Jo jo a k té svoji modle si přidává porád nějaké postavičky jako
satanáše a ďábelníky a bohyně a světlonoše, jo jede takovou lajnu
nějakých svých vysněných postav ::-).
Je to asi že jenom jakýsi modloslužebník :-)
Je v zajetí svých představ :-)
Jan 17
13 Ale nyní k tobě jdu, a toto mluvím na světě, aby měli radost mou plnou
v sobě.
14 Já jsem jim dal slovo tvé, a svět jich nenáviděl; nebo nejsou z světa,
jako i já nejsem z světa.
15 Neprosímť, abys je vzal z světa, ale abys jich zachoval od zlého.
16 Z světať nejsou, jakož i já nejsem z světa.
17 Posvětiž jich v pravdě své, slovo tvé pravda jest.
18 Jakož jsi mne poslal na svět, i já jsem je poslal na svět.
19 A já posvěcuji sebe samého za ně, aby i oni posvěceni byli v
pravdě.
20 Ne za tytoť pak toliko prosím, ale i za ty, kteříž skrze slovo jejich
mají uvěřiti ve mne,
21 Aby všickni jedno byli, jako ty, Otče, ve mně, a já v tobě, aby i oni v
nás jedno byli, aby uvěřil svět, že jsi ty mne poslal.
22 A já slávu, kterouž jsi mi dal, dal jsem jim, aby byli jedno, jakož i my
jedno jsme.
23 Já v nich, a ty ve mně, aby dokonáni byli v jedno, a aby poznal svět,
že jsi ty mne poslal, a že jsi je miloval, jakožs i mne miloval.
Efezským 4
2 Se vší pokorou, tichostí, i s snášelivostí, snášejíce se vespolek v
lásce,
3 Usilujíce zachovávati jednotu Ducha v svazku pokoje.
4 Jedno jest tělo, a jeden Duch, jakož i povoláni jste v jedné naději
povolání vašeho.
5 Jeden Pán, jedna víra, jeden křest,
6 Jeden Bůh a Otec všech, kterýž jest nade všecko, a skrze všecko, i ve
všech vás.
Jen v ženách se projevuje žensky, mateřsky, dcerovsky, jak taky jinak :-)
Nějako takto:
Iz 66:9
Což bych já, který otevírám lůno, nedal zrození? říká יהוה. Nebo
já, který dávám rodit, bych uzavřel lůno? praví tvůj Bůh. 10Radujte se
s Jeruzalémem a jásejte nad ním všichni, kdo ho milujete. Jásejte s ním s
radostí všichni, kteří nad ním truchlíte. 11Protože budete sát a
nasytíte se z prsu jeho útěchy, protože budete hltat s požitkem z prsu jeho
slávy. 12Neboť toto praví יהוה: Hle, přivádím k němu pokoj jako řeku
a slávu národů jako valící se potok a budete z toho sát. Budete nošeni na
boku a hýčkáni na kolenou. 13Jako když někoho utěšuje matka, tak vás
budu já utěšovat. V Jeruzalémě dojdete potěšení.
Je to otázka lidské fantazie. Každý člověk může mít svého boha nebo bohyni. Záleží na bujnosti představy.
SynSvětlonošský:)
Mně zabanoval :-)
https://diskuze.chatujme.cz/nabozenstvi/vsichni-jsme-synove-a-dcery-bozi-t822?paginator-page=2193#p48671
Lže a kdo lže ten prý i krade :-).
A už v tom svém doupěti zase lže, bylo to takto:
Genezis 3
1Nejzchytralejší ze vší polní zvěře, kterou Hospodin Bůh učinil, byl
had. Řekl ženě: „Jakže, Bůh vám zakázal jíst ze všech stromů v
zahradě?“
2Žena hadovi odvětila: „Plody ze stromů v zahradě jíst smíme.
3Jen o plodech ze stromu, který je uprostřed zahrady, Bůh řekl: ‚Nejezte z
něho, ani se ho nedotkněte, abyste nezemřeli.‘“
4Had ženu ujišťoval: „Nikoli, nepropadnete smrti.
5Bůh však ví, že v den, kdy z něho pojíte, otevřou se vám oči a budete
jako Bůh znát dobré i zlé.“
Mt 23,33 Hadové, plémě ještěrčí, i jakž byste ušli odsudku do pekelného ohně?
34 Protož aj, já posílám k vám proroky a moudré a učitele, a vy z těch některé zmordujete a ukřižujete, a některé z nich bičovati budete v školách vašich, a budete je honiti z města do města,
Tak jest :-).
Naplnilo se Slovo Boží : Jitrnice s človíčkem vyhnali mně :-)
Zjevení 20
1Tu jsem viděl, jak z nebe sestupuje anděl, který má v ruce klíč od
propasti a veliký řetěz.
2Zmocnil se draka, toho dávného hada, toho ďábla a satana,
3na tisíc let jej spoutal, uvrhl do propasti, uzamkl ji a zapečetil,
aby již nemohl klamat národy, dokud se nedovrší těch
tisíc let. Potom musí být ještě na krátký čas propuštěn.
"aby již nemohl klamat národy"
Kdo klamal národy ?
Ja by jsem věděla kdo :-).
Aby bylo jasno. napsala jsem Mělnickému tyto vzkazy:
Toto je ale tvůj blud : "Bůh nás stvořil a oživil, ale to z nás bohy ani
bohyně neudělalo!!!"
Jsi lhář a podvodník, vymýšlíš si bludy a svádíš je na mně.
Ja o bohyních nikdy nic nenapsala, tak si dej s nimi zpátečku do svoji hlavy,
tam se zrodili:-)
Je to prolhanej dědek vymýšlí si bludy o bohyních ale to jemu se urodili
v jeho hlavě :-)
Ja o nich nikdy nic nenapsala, nejsem pitomá :-).
Porád je vnucuje :-).
Nevim proč se se evolucionisté s kreacionisty tolik perou když v Bibli o evoluci se dočíst lze, člověk je stvořen jako poslední článek vývojového řetězce v den šestý a evangelium je o dalším vývoji člověka.
Genesis 3
22 Tedy řekl Hospodin Bůh: Aj, člověk učiněn jest jako jeden z nás,
věda dobré i zlé; pročež nyní, aby nevztáhl ruky své, a nevzal také z
stromu života, a jedl by, i byl by živ na věky,
Zjevení Janovo 22
14 Blahoslavení, kteříž zachovávají přikázání jeho, aby měli právo
ke stromu života..
Asi se rádi perou:-)
Při tom lze vyznávat oboje, evoluci i stvoření v šesti dnech, ovšemže den
boží je jinak dlouhý než ten náš pozemský den, jeden den boží je
vícemístní cifra, tak nějako aby se vše do ní vešlo :-).
Ž 90,4 Tisíc let je ve tvých očích jako včerejšek, jenž minul, jako jedna noční hlídka.