„…Bůh je jiný svět bez času a tam platí trvalé nyní bez
začátku a konce. Z čehož vyplývá že má Bůh tuto vlastnost nikdy
nezačal a nikdy neskončí je trvalé nyní…“
Ne, my jsme nezapomněli, co tu věřící opakovaně píšou. Ty ale
zapomínáš, že to není popis stavu tak, jak to je, ale popis stavu tak, jak
byste si přáli, aby to bylo.
Tvoje logika nevychází z ověřeného, aby logicky došla k pravdě, ale
vychází z víry, že svět stvořil bůh, a snaží se „logicky“ dojít ke
stavu, jaký by musel platit, aby to byla pravda. A pak prostě prohlásí, že
takový stav skutečně platí, a že to tedy je pravda (i když to vlastně
pravda být nemusí, ani kdyby takový stav skutečně platil). Všechny ty
řeči o bezčasovém světě za naším časoprostorem nejsou nic jiného než
snaha schovat boha někam, kde bude v bezpečí před kritickým myšlením a
kam na něj věda nedosáhne. A to vyžaduje čím dál sofistikovanější
opevnění absurdními předpoklady. Před tisíci lety stačily obláčky na
nebi, dnes musíš mít tohle. Kde se bude bůh ukrývat za tisíc let, nikdo
neví. Rozhodně to ale vždycky bude těsně za obzorem našeho
poznání…
Znáš to rčení, že kdyby byly v prdeli ryby, tak by nemusely být
rybníky? Když vyjdeš z víry, že v prdeli opravdu žijou ryby, nehodláš
tuto víru opustit, a chceš se přitom vypořádat s argumenty, že tam
rozhodně žít nemůžou, nebo tam aspoň nemůžou žít v množství, v
němž by nahradily populaci v rybnících, stačí vytasit „fakt”, že
prdel není jen trojrozměrnou částí prostoru (nebo čtyřrozměrnou částí
časoprostoru), ale částí specifického prdelního sedmirozměrného
časoprostoru, v němž 5.–7. dimenze představují paralelní 3rozměrný
subprostor k tomu našemu, v němž žijeme. No, a v tomto subprostoru má prdel
ohromné rozměry, takže se tam veškerá voda i s rybami vejde a my to z
našeho subprostoru prostě jen nevidíme a nepociťujeme, protože tyhle
dimenze neumíme vnímat. A jen kvůli naší neschopnosti ryby přemístit mezi
těmito subprostory máme něco tak zbytečného, jako jsou rybníky.
Napiš, prosím, nějaký podložený důvod, proč to nemůže být pravda.