Pokud někdo nezačne něco slavit tak, aby tím překryl svátek jiný a díky svému rozšíření a moci ho v podstatě vymazal z kalnedáře. Což je právě záležitost církve, protože jestliže tu někdo argumentuje tím, že je jedno, kdy se něco slaví, TÍM SPÍŠ by neměl nějaké svoje oslavy dávat na ten samý nebo ůokolní" den, kdy někdo jiný slaví něco jiného.
Navíc já s tím samozřejmě nemohu souhlasit : jestliže s eněkdo narodil 7., má narozeniny 7. i kdybych uznal lapsus porodní báby, fajn, tak se oficiálně narodila 27., tak slavím 27. - narozeniny. ne 18. května.
narození ježíška je totéž - pokud se jedná o konkrétní okamžik,
nemohu ho slavit "kdykoli". a pokud NEVÍM, kdy se dotyčný narodil, ale chci
jeho narození slavit, TÍM SPÍŠ dám oslavu na nějaký den, kdy někdo jiný
neslaví něco svého. Ať už pohanské svátky zimy, nebo řecké saturnálie.
Nebo pohanské svátky jara překrýt velikonocema.
těžko tyhle počiny může nezávislý pozorovatel nepřičítat konkurenci
těch "náboženství"