A čím má na tom trůnu sedět, když nemá zádel.
Nebo ji snad má? To ví jen kroky.
A možná má voňavá hovínka podobné vůně jako jiné kadidlo.
A čím má na tom trůnu sedět, když nemá zádel.
Nebo ji snad má? To ví jen kroky.
A možná má voňavá hovínka podobné vůně jako jiné kadidlo.
To jsou jenom Tvoje představy o Bohu ale Boha si nemáme představovat ani
jej zpodobňovat, Boha nikdy nikdo neviděl a když je v nás všech (i na de
všemi) tak ty zadky máme mi a po zemi což je podnož Boha chodíme taky jenom
mi:
Iz 66: 1 Takto praví Hospodin: Nebe jest mi stolice, a země podnože noh
mých. Kdež ten dům bude, kterýž mi vzděláte? Aneb kde bude místo
odpočívání mého?
2 Nebo všecko to ruka má učinila, a jí stojí všecko, praví Hospodin. I
však na toho patřím, kdož jest chudý a skroušeného ducha, a třese se
před slovem mým.
O Bohu toho moc nevíme ale ty informace co o Bohu máme z Bible by jsme mohli uložit na jedno místo, ale to že je Bůh bytost a nebo osoba v tom seznamu nebude, taková informace o Bohu v Bibli neexistuje, tak se s tím zkuste nějako vyrovnat, to je holý fakt.
No perfekt. V případě označení "bytost" v podstatě neříkáme, jak
bůh vypadá, jestli má prdel k sezení ap.
na druhou stranu bůh sám se částečně identifikuje a zobrazuje lidem v
hláškách typu : stvořil jsme člověka ku obrazu svému. takže tím
naznačuje, ale jisté to není, že má dokonce podobu člověa (nebo naopak,
to je jedno)
co ale víme rozhodně, že bytost je, protože nejen splnuje definici slova
bytost, ale dokonce ani v bibli nenapsal, že bytost není. tedy neměl potřebu
se z bytostí vyjímat.
Bůh je bytost. Nesporně
Tak mi najdi v Bibli že Bůh je bytost a chovej se slušně, to sem nepatří co ty si dovoluješ, divíím se že tě nemažou a nebo neblokujou když tu rozjíždíš to co rozjíždíš, nebo alespoň nenapomenou.